Gå til innhold

Ahhhhh...

Anbefalte innlegg

Guttungen på snart fem er plutselig blitt _så_ hyggelig å ha i hus! Det har vært fryktelig slitsomt leeeenge, med hyl og skrik for den minste motstand, ikke de sokkene, ikke skjære brødskiva på skrå, ikke gjøre _noe_ før herren i huset har bestemt seg for det _selv_, dumming, dust osv hele tiden. *sukk* Rimelig slitsomt ja.

Men i dag tenkte jeg plutselig over at det var da opptil flere dager siden hans høyhets sinna røst har latt seg høre i huset! Jammen meg tok han ikke på seg ytterklærne selv idag, og gikk frivillig ut i bilen da vi skulle i barnehagen til og med! Jeg lurte først på om han ikke var helt frisk ennå etter omgangssjuka som har herjet noen dager, men neida. Han er rett og slett endelig ferdig med en av disse "periodene" igjen!

Nå skal jeg jammen riktig nyte dagene frem til han begynner på'n igjen! Det varer vel ikke så lenge ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/216872-ahhhhh/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest stratergi

Husk å ikke ta det som en selvfølge, ros han opp og i mente. Da varer det, da slipper han å trasse for å bli sett og hørt.

Vi i vårt samfunn har en tendens til å ta positiv adferd som en selvfølge, vi er livredd for å gi barna for mye skryt. Det er feil mener jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/216872-ahhhhh/#findComment-1599811
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...