sm_la Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 jeg har sliti med betennelse i akillessenen i over 2 år nå... tror jeg ska bli sendt til spesialist.. men.. det jeg lurer på... er det dumt av meg å stå på snowboard når jeg har betennelse?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mom33 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg vet ikke om det er dumt å stå på snowboard, men et lite tips er å bygge opp alle sko bittelitt i hælpartiet, det hjelper på smertene. Problemet er at det fort kan bli betennelse på framsiden av leggen... Du må nok til lege for å bli kvitt dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betennelse i akilles Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg vet ikke om det er dumt å stå på snowboard, men et lite tips er å bygge opp alle sko bittelitt i hælpartiet, det hjelper på smertene. Problemet er at det fort kan bli betennelse på framsiden av leggen... Du må nok til lege for å bli kvitt dette. Og hva gjør legen?Voltaren? har ennå ikk emøtt en lege som har kunne hjulpet meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hovell Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Og hva gjør legen?Voltaren? har ennå ikk emøtt en lege som har kunne hjulpet meg. Dersom du har smerter av å stå på snowboard, så kutt ut snowboard i en periode. Ofte er det et dårlig alternativ å bygge opp under hæl/fikse og trikse for å kunne gjøre aktivititet; får da bare mer problemer fra andre muskler og ledd. Har du hatt smerter over to år er det lurt å ta tak i problemet, for å redusere risiko for at tilstanden blir kronisk. Tren alternativt, tøy achilles-senen mye, fysioterapi. Men kom i gang med et behandlingsopplegg så raskt som mulig! :-) hilsen fysioterapeut og treningsveileder 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.