Gå til innhold

Hvor mange på Sør Afrika????

Anbefalte innlegg

Jeg ser på VB sine nettsider at der er 3 søknader i SA, ikke tildelt, og 27 søkere som ikke har sendt sine papirer ennå.

Selv tilhører vi siste kategori, vi går og venter på godkjenning fra BUFETAT. Håper å få den ganske snart. Så er det bare å få alt avgårde i FULL FART!!! Hvor mange andre søkere er det på Sør Afrika her inne, og hvor er dere i prosessen?

Bare nysgjerrig, jeg.... :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/216937-hvor-mange-p%C3%A5-s%C3%B8r-afrika/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er Sør-Afrika søkere. Er ferdig med hjemmebesøk og har skrevet under faktadelen til sos.rap. Har ikke fått noen bekreftelse på at det er sendt noe til region øst, så jeg tror de jobber med vurderingsdelen? Tror de har fått mange søkere... Det er vel bare å vente :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...