Gå til innhold

FU: Sover deres barn med døren åpen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jentemamman

Har i grunnen aldri tenkt over å lukke dørene engang, jeg. Men tenåringen har den jo selvsagt lukket (og noen ganger smelt igjen...)

Lukker aldri døra til soverommet til jenta vår. Kanskje bortsettfra en liten stund hvid det er bråk i gangen utenfor rommet hennes.

Grunnen til at jeg vil ha døren åpen er at jeg vil høre henne om natta.. Hvis det skjer noe.. hun våkner og er redd.. hoster masse eller blir syk. Vi ligger også med åpen dør,- så da er det bare en liten meter gang mellom rommene våre.

eg sover lett.. og hører henne hvis hun våkner. Jeg vil ha den tryggheten..

Hadde ikke likt å ha rommet hennes for langt unna vårt, og iallefall ikke med lukket dør..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...