Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke helt om de får voksesmerter når de er så små, jeg?

Mine jenter er snart 5 og 3,5 år, og det er bare den største som har voksesmerter. Hun begynte å få det like før jul. Jeg fikk voksesmerter sjøl i 4-5-års alder, og naboguttene begynte å klage over det i samme alder.

Men det kan jo hende, da, at noe av den uidentifiserbare gråten er voksesmerter, uten at jeg vet det.

Vet ikke helt om de får voksesmerter når de er så små, jeg?

Mine jenter er snart 5 og 3,5 år, og det er bare den største som har voksesmerter. Hun begynte å få det like før jul. Jeg fikk voksesmerter sjøl i 4-5-års alder, og naboguttene begynte å klage over det i samme alder.

Men det kan jo hende, da, at noe av den uidentifiserbare gråten er voksesmerter, uten at jeg vet det.

Jeg la heller aldri merke til voksesmerter før de var ca 5 år. Og heldigvis har de to eldste kun klaget over smerter noen få ganger hver.

Har ikke lest de andre sine svar; beklager hvis jeg gjentar.

Min sønn har i perioder voksesmerter i beina, spesielt leggene. Han er 4 1/2 år. Det begynte rundt 3 års alder. nå er det sjeldnere.

Han våkner om natten og gråter ganske intenst; og sier at han har vondt i beina. Han vrir seg, og det er tydelig at det plager han. Smertene varer ikke lenge nok til at smaertestillende er noe poeng. Det hjelper å sørgefor at at han ikke er kald (ta på sokker på beina); samt å massere leggene.

Dagen etter er han helt ok igjen, og løper rundt som vanlig (bare litt trøtt, da...).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...