Gjest prinsesse og prinse mamma Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Kloke hoder her inne som jeg vet sitter med mange forskjellige tanker på mye. Jeg har akkurat startet på en ny jobb i en barnerhage. Trives godt, men 37,5 timers uke er uvant for meg, og jeg ser barna også blir slitne..De er 5,5 og snart 3 år. Jeg er utdannet barnevernpedagog og er vant til å arbeide turnus.. I går fikk jeg et annet jobbtilbud.. Det skal startes opp et prosjekt med botrening for unge rusmisbrukere her jeg bor..Jeg har fått jobb som nattevakt ca 55,2 % nattvakt. Jeg har ingen erfaring i å jobbe med rusmisbrukere fra før. Dette innebærer ca 7-9 vakter pr. mnd arb.tid fra 19.30 - 06.00. Jeg vil ha fri på dagene, selv om jeg så klart trenger å sove, da dette er våkne nattevakter. Det er en liten plass jeg bor på, jeg vet hvem beboerne er, og jeg bor veldig synlig. Er det risky av meg å ta en slik jobb i forhold til barna mine? Det vil jo bety mye tid til å være mamma, og vi vil slippe SfO til høsten.. Vet ikke om jeg er "tøff" nok av meg til en slik jobb...vanskelig dette. Jobben i barnehagen er i utgangspunktet bare ut barnehageåret, men med gode muligheter for mere. Denne jobben kjører jeg 16 km til hver dag, andre jobben kan jeg gå til. Nattvaktjobben er en prosjektstilling på 3 år som sannsynlig blir fast.. Hva ville dere gjort? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217122-n%C3%A5-m%C3%A5-dere-hjelpe-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…