Gå til innhold

Noen som teiper opp puppa her???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg teiper ikke opp puppa, men kan du ikke bare prøve å kjøpe papir eller silketeip på apoteket og forsøke? Så finner du ut om puppene dine er for store eller ikke! ;-) Var en pasient som tipsa meg om det en gang, for hun pleide å gjøre det..

Angela1365380318

Veninnen min bruker medisintape.

Celina Middelfart ble nettop avbildet med tape som holder klærne på plass, slik at for mye av puppen ikke synest.

Slike strips selger de på oasis, heter hollywood fashion tape. Men tupe tape er visst det beste til dette formålet.

Alle kjendiser som går opp den røde løper med store utrigninger bruker tape.

Annonse

Veninnen min bruker medisintape.

Celina Middelfart ble nettop avbildet med tape som holder klærne på plass, slik at for mye av puppen ikke synest.

Slike strips selger de på oasis, heter hollywood fashion tape. Men tupe tape er visst det beste til dette formålet.

Alle kjendiser som går opp den røde løper med store utrigninger bruker tape.

Men er det ikke fryktelig vondt å ta av teipen igjen da? Høres grøssende vondt ut syns jeg..men jeg har ikke prøvd det da.

Angela1365380318

Men er det ikke fryktelig vondt å ta av teipen igjen da? Høres grøssende vondt ut syns jeg..men jeg har ikke prøvd det da.

Fashion tape som jeg bruker gjør ikke vondt, men den er jo bare til å holde klærne på plass.

Medisintapen kjenner man nok ubehag ved vil jeg tro. Det er vel for det meste under brystet man taper, ikke på selve brystvorten. Om man ike vil at brystvorten ikke skal synest kan man kjøpe egne brystvorte skjulere, eller om man vil de skal synest svært godt, falske brystvorter. - Hvær sin smak :-)

Jeg har aldri gjort det, men jeg kjenner ei som gjør det hvis hun skal ha på stroppeløs kjole. I følge henne er det sånn de proffe catwalk-gjengerne gjør det i Hollywood.

Jeg ser ikke for meg at det vil funke så bra på litt over middels store pupper som har ammet etpar småttiser, men nå har jeg jo heller aldri prøvd da ;o)

Fashion tape som jeg bruker gjør ikke vondt, men den er jo bare til å holde klærne på plass.

Medisintapen kjenner man nok ubehag ved vil jeg tro. Det er vel for det meste under brystet man taper, ikke på selve brystvorten. Om man ike vil at brystvorten ikke skal synest kan man kjøpe egne brystvorte skjulere, eller om man vil de skal synest svært godt, falske brystvorter. - Hvær sin smak :-)

hm...tror jeg fortsetter med bh heller jeg. Får heller unngå kjoler hvor man er nødt til å tape puppene opp for at det skal se pent ut. ;-P

Annonse

la nå puppene være slik de er skapt og vær fornøyd med det.

Mine er ikke skapt med bh. Skal jeg da altså la være å bruke bh? Sånn teip kan være veldig kjekk under en kjole jeg har, som ikke er særlig pen med bh under. Dessverre har ikke mine bryster blitt skapt med livstidsgaranti for himmelsprett, derimot er de, som mange med meg, etterhvert blitt påvirket av tyngdekraften.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...