Gå til innhold

Noen som teiper opp puppa her???

Anbefalte innlegg

Hvis en er litt raus med tapen , begynner godt innunder puppen på " ytre side , drar den under puppen og stremmer opp over nakken . fortsetter deretter nedover og snerper godt innunder rumpeballen og litt opp igjen .... så har man en perfekt kombinasjon på puppe/rumpeløft .. Europris er billig på gaffatape . Bare husk å gjenta prosedyren på den andre puppen

/rumpeballen , da det ellers kan se noe snodig ut .

Fortsetter under...

Hvis en er litt raus med tapen , begynner godt innunder puppen på " ytre side , drar den under puppen og stremmer opp over nakken . fortsetter deretter nedover og snerper godt innunder rumpeballen og litt opp igjen .... så har man en perfekt kombinasjon på puppe/rumpeløft .. Europris er billig på gaffatape . Bare husk å gjenta prosedyren på den andre puppen

*ROFL*

!!!

Det er vel sånn tape jeg kjøpte på en butikk hvor jeg kjøpte en lekker kjole med spaghetti-stropper før et bryllup en gang. Det var ikke sjans til at de funket på mine D-cup-pupper nei. Og det selv om jeg da var 3 mnd gravid med første mann.

Tipper du maks kan ha B-cup for å kunne bruke denne tapen, helst A.

Og det gjorde ikke vondt nei. Var litt sånn silikonaktig konsistens på den, og satt egentlig ganske godt fast også. Men det er allikevel måte på hvor mye en tape kan klare å holde oppe også da ;)

Au! *S*

Min søster prøvde en slags tape-bh en gang, men hevder bestemt at dersom man har så store pupper at man trenger bh så kan man ikke bruke de bh'ene i alle fall.

Jeg har ikke prøvd det. Men det høres jo sannsynlig ut det søstra di sier, Lillemus.

Så da er det vel en tvilsom investering, vil jeg anta.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...