Gå til innhold

Pris på sterilisering

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5000-6000 kr for damer og 1500 kr for menn?? Jeg tror prisene ligger sånn deromkring, men skal ikke si det sikkert. Uansett er det et enklere inngrep på menn enn på damer, så saken burde jo være grei ang hvem som skal "under kniven".

Hehe. er nok ikke alle menn som er enig i det, pyser!

*s*

Hehe. er nok ikke alle menn som er enig i det, pyser!

*s*

Nei, det er så, hehe. Men jeg mener at nå¨r vi damer må gjennomgå fødsler og ellers ta ansvar for prevensjon, så skulle det da fan bare mangle om ikke mannen skal sterilisere seg.

Det er et lite inngrep som blir gjort i lokalbedøvelse. De lager to små snitt, og kutter sædlederne (som ser tynne og hvite ut) og syr igjen. Voila!!

Jeg har bestemt at gubben her skal steriliseres. Vi har to unger ilag og er veldig enige i at vi ikke skal ha flere. Foreløbig har jeg spiral. Og han har enda ikke fått ut fingeren. Merkelig ja. Han var en gang hos legen, fikk brosjyrer om inngrepet og beskjed om å tenke seg godt om, hehe.

Men om noen mnd fjerner jeg spiralen, og da er det sølibat livet neste. Tror nok han da får farta på seg!!! Mannfolk altså!

Annonse

Gjest dropper nicket nå...

Nei, det er så, hehe. Men jeg mener at nå¨r vi damer må gjennomgå fødsler og ellers ta ansvar for prevensjon, så skulle det da fan bare mangle om ikke mannen skal sterilisere seg.

Det er et lite inngrep som blir gjort i lokalbedøvelse. De lager to små snitt, og kutter sædlederne (som ser tynne og hvite ut) og syr igjen. Voila!!

Jeg har bestemt at gubben her skal steriliseres. Vi har to unger ilag og er veldig enige i at vi ikke skal ha flere. Foreløbig har jeg spiral. Og han har enda ikke fått ut fingeren. Merkelig ja. Han var en gang hos legen, fikk brosjyrer om inngrepet og beskjed om å tenke seg godt om, hehe.

Men om noen mnd fjerner jeg spiralen, og da er det sølibat livet neste. Tror nok han da får farta på seg!!! Mannfolk altså!

Min mann var gift og hadde 3 barn før han ble skilt. Da vi traff hverandre, var vi begge veldig glad for at han ikke hadde sterilisert seg, men hans eks - som nok etter 3 barn og med en alder nærmere 40 år sikkert visste med seg selv at hun ikke ville ha flere.

Man vet ikke alltid hva som kommer. Selv om man tror det. Og det er enklere å bli far når man er over 40 enn å bli mor på nytt.

Min mann var gift og hadde 3 barn før han ble skilt. Da vi traff hverandre, var vi begge veldig glad for at han ikke hadde sterilisert seg, men hans eks - som nok etter 3 barn og med en alder nærmere 40 år sikkert visste med seg selv at hun ikke ville ha flere.

Man vet ikke alltid hva som kommer. Selv om man tror det. Og det er enklere å bli far når man er over 40 enn å bli mor på nytt.

Jeg skjønner det. Men jeg er 31 år, ikke 40. Jeg gidder ikke ta ansvar for prevensjon i mange år til fordi atte hvisomatte samboeren min kanskje muligens skal ha barn med ny dame om noen år.

Jeg tror faktisk at vi holder sammen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...