Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjente engang en som heter det, og da han først presenterte seg syns jeg det var et skikkelig "wow, kødder du?" - navn, hehe. Men nå er jeg jo vant til det, så i mine ører klinger det helt fint :)

Skrevet

Aleksander (eller Alexander) er fint syns jeg. Edvard liker jeg ikke så godt, heller ikke de to sammen.

Gjest Destini
Skrevet

Fint synes jeg. Passer fint sammen også faktisk.

Gjest trultemor25
Skrevet

Edvard synes jeg egentlig er litt fælt, men det kan være fordi jeg hadde en gammel ekkel og stygg nabo som het det, og har ikke vært borti andre som heter det.

så sorry, ikke så veldig positivt svar fra denne kanten :(

Men lykke til i navnevalget! :)

Skrevet

Etter min smak blir de best hver for seg. Det blir litt langt og tungt. Men begge er pene navn, og de klinger jo bra sammen da.

Skrevet

Edvard er fint. Men det blir litt langt med begge to.

-og jeg kjenner hauger av små Aleksanderer så det begynner å bli litt oppbrukt

Skrevet

Edvard er ok - Edvard Aleksander blir skrekkelig tungt, synes tunga krøller seg da jeg prøver å si det ;o)

Skrevet

Det er ikke stygt eller noe, men det blir voldsomt pompøst i mine ører. Måtte vært det perfekte navnet på en nybakt prins.

Gjest Elextra
Skrevet

Begge navnene er fine hver for seg, men alt for tunge sammen.

Skrevet

Litt mye kanskje.. Edvard er kjempefint. Alexander er også fint, men må innrømme at jeg er litt lei av navnet siden så mange jeg kjenner heter det.

Skrevet

Edvard er et flott navn, synes jeg! Kombinasjone blir litt for tung for min smak - Edvard passer beste alene synes jeg

Skrevet

Det er to "tunge" navn som tilsammen blir _veldig_ tungt i mine ører. Dersom barnet bare skal ha ett etternavn, går det likevel greit, men dersom det i tillegg heter "Williamssøn stefaniussen", ville jeg ikke valgt det :-)

Personlig ville jeg kanskje valgt bare ett av navnene.

Skrevet

Det virker veldig "trøtt og tungt" i mine ører...... Aleksander alene er litt "kvikkere".

Skrevet

Edvard er et koselig navn. Aleksander synes jeg litt oppbrukt, men navnet som sådann er greit.

Skrevet

Ok hver for seg, men litt "too much" sammen,

synes

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...