Glimtipper Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Gidder ikke krangle lenger!*hihi* Men synes _du_ 5- er for kaldt for en unge å være ute/sove ute i? *spør bare for å være nysgjerrig, ikke for å starte ny "krangel"* Vi krangler da ikke Nei, jeg synes ikke det. Vi legger ungene i barnehagen ute i all slags vær, de er aldri kalde. Det er selvfølgelig litt forskjell på en 1,5-åring og en nyfødt, men det skjønner de fleste 0 Siter
puttelull Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Vi krangler da ikke Nei, jeg synes ikke det. Vi legger ungene i barnehagen ute i all slags vær, de er aldri kalde. Det er selvfølgelig litt forskjell på en 1,5-åring og en nyfødt, men det skjønner de fleste Nettopp!;-) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Ved 7-måneders alder sov de ute i all slags vær. Blåste/snødde/regnet det tok jeg på regntrekket på vogna og stilte den slik at vinden/snøen/regnet kom bakfra. Og god påkledning, selvfølgelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.