Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei - tenkte ville bare svare siden vi er ganske likt i løypa :) Vi er førstegangssøkende - uten barn fra før - til Colombia. Venter hver dag nå på godkjenning fra Bufetat Vest - håper alt går fint og at vi får gode nyheter derfra nå til uka !

Om spørsmålet ditt tenker jeg det er viktig å svare så enkelt og presist som mulig. F.eks noe om at rase og ulik etnisk opprinnelse ikke får konsekvenser for dere mtp foreldrerollen/kjærlighet og tilknytning til barnet. At dere synes dette er naturlig og flott (ikke minst!). I sos.rapporten vår stod det noe sånt som at vi i mange år har hatt en mentalt bilde av vår familie med oss to norske + et adoptert barn med ulik etnisk opprinnelse enn oss - og at vi så på det som naturlig og slik "vår" familie skulle være/bli. Dette ble litt surr, men...kanskje ikke akkurat kort og presist som jeg mente det skulle bli?? ja - ja - lykke til!

Litt trøtt på en søndag..

med beste hilsen fra

Hei - tenkte ville bare svare siden vi er ganske likt i løypa :) Vi er førstegangssøkende - uten barn fra før - til Colombia. Venter hver dag nå på godkjenning fra Bufetat Vest - håper alt går fint og at vi får gode nyheter derfra nå til uka !

Om spørsmålet ditt tenker jeg det er viktig å svare så enkelt og presist som mulig. F.eks noe om at rase og ulik etnisk opprinnelse ikke får konsekvenser for dere mtp foreldrerollen/kjærlighet og tilknytning til barnet. At dere synes dette er naturlig og flott (ikke minst!). I sos.rapporten vår stod det noe sånt som at vi i mange år har hatt en mentalt bilde av vår familie med oss to norske + et adoptert barn med ulik etnisk opprinnelse enn oss - og at vi så på det som naturlig og slik "vår" familie skulle være/bli. Dette ble litt surr, men...kanskje ikke akkurat kort og presist som jeg mente det skulle bli?? ja - ja - lykke til!

Litt trøtt på en søndag..

med beste hilsen fra

Hei, og takker for svar.

Vi er også førstegangssøkende, og er nettopp godkjent av region Vest. Håper å få sendt første del av papirene til AF for oversettelse i løpet av noen dager.

Har vel egentlig tenkt som deg å skrive noe kort og konsist, det ble bare litt vanskelig når vi skulle formulere akkurat dette punktet.

Det er derfor nyttig å få innspill fra andre i samme situasjon.

Ønsker deg lykke til videre !

Med vennlig hilsen

Hei, og takker for svar.

Vi er også førstegangssøkende, og er nettopp godkjent av region Vest. Håper å få sendt første del av papirene til AF for oversettelse i løpet av noen dager.

Har vel egentlig tenkt som deg å skrive noe kort og konsist, det ble bare litt vanskelig når vi skulle formulere akkurat dette punktet.

Det er derfor nyttig å få innspill fra andre i samme situasjon.

Ønsker deg lykke til videre !

Med vennlig hilsen

Da er vi ganske likt i løypa ja :) Hvor lang tid brukte Bufetat Vest på søknaden deres? På lørsdag var det nøyaktig 3 mnd siden de mottok våre papirer, så jeg er veldig spent om dagen..

Har dere barn fra før? Vi bor på Bømlo - hva med dere?

Du kan gjerne sende en mail evt. [email protected]

med hilsen

Da er vi ganske likt i løypa ja :) Hvor lang tid brukte Bufetat Vest på søknaden deres? På lørsdag var det nøyaktig 3 mnd siden de mottok våre papirer, så jeg er veldig spent om dagen..

Har dere barn fra før? Vi bor på Bømlo - hva med dere?

Du kan gjerne sende en mail evt. [email protected]

med hilsen

Har sendt deg mail.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...