Gå til innhold

Forespørsler fra Etiopia

Anbefalte innlegg

Adopsjonsforum skriver at det har kommet nye forespørsler siden forrige oppdatering. Er det noen som vet hvor mange - og når? Vi prøver å følge med på hvor mange omtrent som er foran oss i køen - selv om forespørsler ikke alltid kommer i kronologisk rekkefølge i Etiopia.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217331-foresp%C3%B8rsler-fra-etiopia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet heller ikke svaret, men har ventet i 4 mnd i dag siden papirene gikk til etiopia. hvor lenge har dere ventet?

Vi har bare ventet ca. en måned og har egentlig ikke lov til å være utålmodige, men jeg klarer ikke å la være. Ventetiden er lang - enda dette er andre adopsjon fra Etiopia. Jeg leter etter positive nyheter, men det virker heller som ventetiden øker. AF skriver at det er en del større barn som venter på foreldre, men at få par er godkjent for eldre barn.

Jeg undrer på om de siste omstillingene med flytting fra Amba til Debab har innvirkning på antall barn som kommer til Debab. Jeg mener det var hyppigere tildelinger på Amba.

Er det Amba som får førsterett på alle barna eller?

Føler med alle som har ventet lenge.Jeg synes det går veldig tregt!

Annonse

Jeg undrer på om de siste omstillingene med flytting fra Amba til Debab har innvirkning på antall barn som kommer til Debab. Jeg mener det var hyppigere tildelinger på Amba.

Er det Amba som får førsterett på alle barna eller?

Føler med alle som har ventet lenge.Jeg synes det går veldig tregt!

Jeg føler veldig med dere som venter på tildeling! Det er ikke lett å vente verken på tildeling eller henting.

Da vi ventet på jenta vår gikk det ganske kjapt til tildeling, ca 4 mnd. Vi synes dette var utrolig lang ventetid, for de som var foran oss ventet nemlig bare en mnd. Vi måtte også vente lenge på å få hente, 6 mnd, mens de foran oss ventet 2 mnd.

Da vi hentet gutten vår kom vi også i en "treg kø", vi ventet 7 1/2 mnd, mens de foran oss ventet bare 4 mnd. Vi var nr 1 ( altså at inngen hadde ventet lenger eller like lenge som oss) i 3 mnd. Da vi skulle hente han , trodde vi at vi måtte vente lenge da og....vi var ( etter mine beregninger) nr 16 i hentekøen. Denne gangen var vi blandt de heldige og ventet bare 2 mnd før vi fikk reise.

Alt dette var på Amba.

Håper ting blir enda mer forutsigbart, for venting er ILLE!

at det har kommet flere forespørsler... det står at det IKKE har kommet flere forespørsler siden forrige oppdatering!!! Sorry.....

Vi er faktisk snart på tur til Etiopia, reiser i neste uke...skal hente lillbror på snart 3 mnd! Gleder oss veldig til å endelig treffe han!

Vi hadde papirene i Etiopia i ca 6,5 mnd før tildeling, og får reise 7 uker etter!

Ønsker dere lykke til med ventingen, vet hvordan det er!!!

Hilsen en spent

at det har kommet flere forespørsler... det står at det IKKE har kommet flere forespørsler siden forrige oppdatering!!! Sorry.....

Vi er faktisk snart på tur til Etiopia, reiser i neste uke...skal hente lillbror på snart 3 mnd! Gleder oss veldig til å endelig treffe han!

Vi hadde papirene i Etiopia i ca 6,5 mnd før tildeling, og får reise 7 uker etter!

Hilsen en spent

Det er faktisk riktig det begge skriver. Nå står det IKKE, men først var dette ordet utelatt på AF sine sider.

God tur til Etiopia, håper dere får en fin tur, med masse opplevelser og en vidunderlig sønn.

trk1365380645

Hilsen en spent

Æsj, jeg har ikke sett det "ikke" før nå! Men- kanskje de som er nede nå har noe fint med tilbake (utenom barna sine, da!)?!

Ellers må jeg bare få ønske dere en veldig god tur, det blir nok superfantastisk!

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...