Gå til innhold

Hvor lenge ammer/ammet dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofies mamma

3

• asterix

2

• uvitende......!

2

• Lurveline

2

Mest aktive i denne tråden

Den eldste var nesten to år (22 mnd). Husker jeg lurte på hvordan vi skulle klare å avslutte. Hadde bestemt meg for at 2 år var nok for oss begge. Løste seg ved at jeg ble akutt syk og innlagt på sykehus. Den yngste mistet interessen da hun var 19-20 mnd, så det løste seg av seg selv.

Dersom dere begge synes det er greit så fortsett ammingen. Jeg klokketro på at det er kjempebra sett fra et imunbeskyttende perspektiv. Mine barn var faktisk aldri syke i løpet av første år i bhg (og det har ikke blitt mange dagene i etterkant heller...)

Annonse

Storesøster ble ammet til hun var ca. 9 mnd. Sluttet fordi jeg var gravid og ikke ville risikere enda en prematur fødsel.

Lillesøster ble ammet til hun var ca. 8 mnd. Sluttet fordi hun trengte økedøgn, og jeg rett og slett ikke orket med 2 små hjemme.

Lillebror er straks 4 mnd, og blir fullammet enda. Håper jeg kan amme ham riktig lenge!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...