Gå til innhold

Hvor lenge ammer/ammet dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1.: 15 mnd

2.: 16 mnd

3.: Hun er nå 20 og får fortsatt en skvett nå og da, men sjeldnere og sjeldnere nå.

År eller måneder?

Sorry ;-) Kunne ikke dy meg ;-))

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofies mamma

3

• asterix

2

• uvitende......!

2

• Lurveline

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

3.: Hun er nå 20 og får fortsatt en skvett nå og da, men sjeldnere og sjeldnere nå.

Hehe.....

Skrevet

År eller måneder?

Sorry ;-) Kunne ikke dy meg ;-))

20 år er da ingen alder!!

;-)

Skrevet

Ammet dem til de var 14-15 måneder begge to.

Jenta slutta av seg selv (spytta ut puppen og gliste og rista på huet), mens gutten måtte avvennes...

Skrevet

Drøyt 15 mnd med eldstemann. Slutta da fordi jeg var gravid og ville han skulle glemme puppen før nestemann overtok. Har tenkt å ammme veslesøster like lenge, om det lar seg gjøre.

Skrevet

Vi klarte å tyne puppen til knotten var 7,5 mnd. Men da var det tomt.

Skrevet

Ganske nøyaktig 1 år :) Men min svigereinne ammet til jenta var 3.5 - så det varierer veldig :)

Skrevet

Nr.1: 22 mnd.

Nr.2: 2 år og 10mnd

MÅTTE bare spørre.. Er det ikke litt ekkelt når de går bort til deg og ber om å få pupp - når de er nesten 3 år?

Skrevet

Fysj og fysj :)

Gjest Flystripa
Skrevet

9-10 mnd med begge guttene. Lillesnuppa er 7 mnd, og skal få i et par mnd til.

Skrevet

Lillemann blei amma til han var 11 mnd og Snorkfrøkna til hun var 17 mnd

Skrevet

Jeg har ammet i 15 og 13 måneder med de to eldste. minstemann er nå 8,5 måned ogblir forsatt ammet enda og kommer å forsette med det i lang tid enda.

Skrevet

Jeg får aldri nok av den "oversikten" din over barn og amming. Det er bare så fantastisk og jeg beundrer deg :-)

*ler* Av en eller annen grunn en av de få "tallfakta om ungene" jeg husker sånn på "rams". ;-)

Skrevet

*ler* Av en eller annen grunn en av de få "tallfakta om ungene" jeg husker sånn på "rams". ;-)

Det er en nydelig rekke tall med både alder og ammetid :-)

Skrevet

Fysj og fysj :)

Men immunforsvaret har blitt veldig godt da ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...