Gå til innhold

Til dere som svarte meg i går.

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli

Takk til dere som svarte.

Det blir ingen tur til legen likevel i dag.

- Mamma, jeg er helt frisk jeg!, sa hun da hun våknet i dag. Og det første hun spurte etter var mat.

Hun er blek om nebbet og hoster og vi holder oss hjemme i dag også. Men i morgen, er hun nok klar for å dra i barnehagen igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217382-til-dere-som-svarte-meg-i-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KariKruskakli

Mens hjemme hos oss skjedde det motsatte: Mamma, jeg er ikke helt i form i dag... sukk.

Virket imidlertid ganske grei etter å ha våknet skikkelig og spist frokost, så hun er på skolen.

Du får vel beskjed fra skolen, om hun ikke er frisk.

Her har det vært sykdom en hel uke. Uka før det var det eldstejenta som var syk, men hun er 15, så hun greide seg selv.

Nå, skal veslejenta "fetes opp", så håper vi dette er over for i år, og krysser fingerene for at sønnen min ikke får det samme.

Det var ikke lenge siden jeg skrøt av at jentene mine aldri var syke. Det skal jeg aldri gjøre mer:)

Mens hjemme hos oss skjedde det motsatte: Mamma, jeg er ikke helt i form i dag... sukk.

Virket imidlertid ganske grei etter å ha våknet skikkelig og spist frokost, så hun er på skolen.

Sånn var det hos oss også så jeg sitter egentlig bare og venter på at barnehagen skal ringe og be meg hente henne.

Ja, jeg har kullsvart samvittighet for å ha sendt henne avgårde i morrest, men hun er faktisk troendes til å lure på seg noe for å få være hjemme sammen med meg.

Gjest Flystripa

Sånn var det hos oss også så jeg sitter egentlig bare og venter på at barnehagen skal ringe og be meg hente henne.

Ja, jeg har kullsvart samvittighet for å ha sendt henne avgårde i morrest, men hun er faktisk troendes til å lure på seg noe for å få være hjemme sammen med meg.

Snuppa di har nok bare tillagt seg litt kvinnelig sluhet ;o) Litt i tidligste laget, hæ?! *hehe*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...