Gå til innhold

Avslutning i barnehagen

Anbefalte innlegg

Gjest ikke signatur

Barnet på 3 år har nettopp byttet barnehage, og hun skal ha avslutning en time i den gamle barnehagen. Jeg ville egentlig droppet avslutningen, for da må jeg sykle fram og tilbake 3 ganger den dagen (=24 km). Men det hadde nok vært fint for henne å si "ha det" til avdelingen sin. Hva hadde du gjort? (Jeg ville egentlig at hun var der en time fra morgenen av; da kunne jeg levert henne når jeg leverte det andre barnet. Men det passet ikke.)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217421-avslutning-i-barnehagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke signatur

Har hun allerede begynt i den nye barnehagen? Da ville ikke jeg drasset henne med for en times avslutning i den gamle. Hvorfor hadde de ikke avsluting for henne før hun sluttet, det er da det mest logiske å gjøre?

Jeg fikk vite det onsdag, og torsdag begynte hun i den nye. Derfor var det ingen avslutning. Så du mener det er ok å droppe det? Hun kan f.eks. være med en gang og hilse på når vi skal hente det andre barnet i barnehagen?

Jeg fikk vite det onsdag, og torsdag begynte hun i den nye. Derfor var det ingen avslutning. Så du mener det er ok å droppe det? Hun kan f.eks. være med en gang og hilse på når vi skal hente det andre barnet i barnehagen?

Jeg tviler på at en treåring vil savne noen avslutning i barnehagen, i hvert fall hvis ingen gjør henne oppmerksom på at det er en mulighet... Tror ikke jeg hadde tatt henne med til den gamle avdelingen. Det kan jo også forvirre henne?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...