Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann alle kjente og mindre kjente.

Jeg er verdens heldigste mamma til to gutter, eldste født i Korea, den neste født i Norge ( av meg) og jammen skal ikke disse to guttene bli storebror til sommeren.

Vi gleder oss alle sammen og sender en hilsen til alle vi kjenner og de som vi ikke kjenner ønsker vi lykke til videre i prosessen.

Hvor enn barna kommer fra er dem en sann glede fra ende til annen

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye med nr 3 på vei. Ble litt nysgjerrig jeg nå da, hvor kommer nr 3 fra? Blir det egenfødt eller adoptert denne gangen?

Tipper gutta gleder seg til å bli storebrødre:-)

Skrevet

Gratulerer så masse til deg og dine !!

Tida går sannelig fort, husker at vi var i prosess omtrent samtidig for 5 1/2 år siden.

Ønsker dere masse lykke til :-)

Skrevet

Gratulerer så mye med nr tre på vei! Og du har rett i at barn er en glede, uansett hvordan de kommer til oss :-)

Beste hilsen fra

Skrevet

Å du verden- såå koselig !!!:o)

Gratulerer så masse med den lille i magen da.

klem fra

Skrevet

Gratulerer så masse med den kommende familieforøkelsen :-).

Selv venter vi også nummer tre til sommeren (de to siste fra magen), og som du sier så er det ikke måten de kommer til oss på som er viktig - like kjekt er det uansett :-D.

Skrevet

Lykke til !! Jeg tok det i andre rekkefølge og ble lykkelig trebarnsmor til magebarn først.

carla1365380461
Skrevet

Gratulerer så mye med nr. 3 på veg!

Hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...