Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For meg hadde valget vært enkelt - full boikott!!!

Jeg ga streng beskjed til min mor og hennes samboer da jeg fikk barn. Vi kom ikke på besøk om de røykte inne mens vi var der. Og det gjelder fremdeles.

Jeg vet at samboeren til mor snikrøyker under ovnsvifta av og til - og det irriterer meg voldsomt. Men jeg later som om jeg ikke vet det foreløpig.

Jeg synes du skal be mannen din sette hardt mot hardt. Enten røyker de ute mens dere er på besøk, ellers så kommer dere ikke på besøk. Ferdig med det!

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• PieLill

5

• Rith

4

• cec5

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Tristann

Droppet å dra på besøk og gitt f*** i at de ikke kommer på besøk. Det de viser overfor barnebarnet sitt er jo faktisk omsorgssvikt i og med at hun blir syk av det, Egoistiske, korttenkte idioter kaller jeg slike.

herregud lillemus... snakk om kjerring. det er faktisk ikke omsorgsvikt å røyke sammen m barn. spyr av den skinnhelligheten din. vedder for at du banker barna dine i smug.. det er fan ikke mulig å være så skinnhellig.

Gjest Settlers

herregud lillemus... snakk om kjerring. det er faktisk ikke omsorgsvikt å røyke sammen m barn. spyr av den skinnhelligheten din. vedder for at du banker barna dine i smug.. det er fan ikke mulig å være så skinnhellig.

Hva kaller du det når ungen blir syk av det da? Omsorgsfullt? Det er _ingen_ i dag som ikke vet hvor skadelig røyk/passiv røyk er. Ingen.

Annonse

Gjest Tristann

For meg hadde valget vært enkelt - full boikott!!!

Jeg ga streng beskjed til min mor og hennes samboer da jeg fikk barn. Vi kom ikke på besøk om de røykte inne mens vi var der. Og det gjelder fremdeles.

Jeg vet at samboeren til mor snikrøyker under ovnsvifta av og til - og det irriterer meg voldsomt. Men jeg later som om jeg ikke vet det foreløpig.

Jeg synes du skal be mannen din sette hardt mot hardt. Enten røyker de ute mens dere er på besøk, ellers så kommer dere ikke på besøk. Ferdig med det!

ehhhh...hva er farlig med å røyke under viften?????? dere er fan ikke gode i hodet..

Gjest Sirkelsag

Jeg har det som deg, svigerforeldre som røyker intenst, og jeg ønsker ikke å utsette mine barn for røyk.

Da mine barn var små babyer unnlot de å røyke inne, men nå som de er blitt "store" så er det visst ikke så farlig. Svigerfar røyker gjerne på do (!), i yttergangen eller på et annet rom i allefall på vinteren.

Men.... jeg må nå bare tenke litt.... huset er jo så innrøkt likevel. Hvor "ille" er det egentlig om de røyker når vi er der da? Huset er jo fullt av røyk uansett. Det sitter i vegger, tak, møbler, gardiner.... Så jeg har nok resignert litt. Jeg liker ikke at noen røyker nær barna mine, og da sier jeg i fra, men om de røyker i et annet rom, så har jeg etterhvert konkludert med at det sikkert ikke har noe å si fra eller til likevel...

Derfor får ikke ungene mine være der mer enn høyst nødvendig, og overnattingsbesøk er helt utelukket. Dessverre!

"Hvor "ille" er det egentlig om de røyker når vi er der da? Huset er jo fullt av røyk uansett. Det sitter i vegger, tak, møbler, gardiner...."

Men det er jo ikke røyklukta som er farlig, det er jo det å puste inn røyken.

Annonse

Tja, noen barn havner på sykehus av bare små mengder røyk. Men det får de vel bare venne seg til. Det er jo ikke så farlig å nesten ikke få puste. Noen dør også av astma. Men, men... Noen dør jo i trafikken også.

Fri oss fra å måtte vise hensyn! Det er det viktigste.

Gjest Vifterøyker

All røyken forsvinner ikke ut gjennom kjøkkenviften.

For personer som er sensitive, store eller små, er dette nok til at de blir veldig dårlige.

mvh

Dette kommer an på hvilken kjøkkenvifte man har.

Vi er to som røyker der, og ikke-røykere bekrefter at det ikke lukter røyk hos oss.

Dette kommer an på hvilken kjøkkenvifte man har.

Vi er to som røyker der, og ikke-røykere bekrefter at det ikke lukter røyk hos oss.

For de aller fleste vil det fungere helt greit. Men for personer som er svært sensitive vil den lille resten av røyk som en god vifte ikke hanskes med kunne skape store problemer. Særlig om det røykes når de er til stedet i huset.

mvh

For de aller fleste vil det fungere helt greit. Men for personer som er svært sensitive vil den lille resten av røyk som en god vifte ikke hanskes med kunne skape store problemer. Særlig om det røykes når de er til stedet i huset.

mvh

Hva faen gjør man? De største egoistene av røykere og som dyrker sitt alter ego er de over 60. Under en konfirmasjon i mai i fjor ble de fleste av gjestene henvist til terrassen da to "gamle tanter" begynnte å røyke inne i en stue som ikke var altfor stor. Etter en kort stund lignet stua på en god gammeldags brun pub. Røykerne følger bare et instingt og det er sitt eget røykesug, som overgår all andre sykdommer her på jord.

Hva faen gjør man? De største egoistene av røykere og som dyrker sitt alter ego er de over 60. Under en konfirmasjon i mai i fjor ble de fleste av gjestene henvist til terrassen da to "gamle tanter" begynnte å røyke inne i en stue som ikke var altfor stor. Etter en kort stund lignet stua på en god gammeldags brun pub. Røykerne følger bare et instingt og det er sitt eget røykesug, som overgår all andre sykdommer her på jord.

Man sender dem ut på terassen. Evt. tar fra dem røyken eller slukker den med vannpistol om de ikke vil høre.

;-)

mvh

Jo, når det er snakk om astmatiske barn som blir så syke at de må dra hjem når besteforeldrene røyker i samme rom så er det omsorgssvikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...