Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vet jeg har spurt før, men glemmer så fort... Det tar nok noen mnd før vi får gokjenning fra regionen. Er det noe jeg kan pusle med imens? Er det noen ting som er viktig å få med eller viktig at ikke er med i brevet til Mor? Hvordan lagde dere bildepresentasjonen? Må ha noe å gjøre... He! He! :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217594-papirer-til-s%C3%B8r-afrika/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ! Husker godt den rastløse fasen... Det du bør gjøre er å begynne samle og kopiere bilder til presentasjonen av dere (hus,brylupp,familie osv) og begynne å skrive på selve presentasjonen. Hvis dere ikke har fått "oppskrifta" enda fra VB så etterlys den; for det tar tid å skulle skrive ned sin "livshistorie".

Ønsker dere lykke til videre og gleder meg til å følge dere !

Hei Sillil.

ja, jeg begynte også arbeidet med profilen men vi ventet pågodkjenning. Som Refiloe sier så er det lurt å begynne litt tidlig, for i hvertfall for oss ble det mange endringer underveis.

Det er vansklig å gi konkrete råd om hva som sakl være med, men det er vel lurt å huske at det skal speile deres liv og hverdan, og vise hvem dere er.

Min erfaring er at det ikke er så vanskelig når man førts setter seg ned og begynner.

VB kan også komme med enklete tips dersom du kontakter dem.

LYkke til

klem

Hei Sillil.

ja, jeg begynte også arbeidet med profilen men vi ventet pågodkjenning. Som Refiloe sier så er det lurt å begynne litt tidlig, for i hvertfall for oss ble det mange endringer underveis.

Det er vansklig å gi konkrete råd om hva som sakl være med, men det er vel lurt å huske at det skal speile deres liv og hverdan, og vise hvem dere er.

Min erfaring er at det ikke er så vanskelig når man førts setter seg ned og begynner.

VB kan også komme med enklete tips dersom du kontakter dem.

LYkke til

klem

Det er veldig fint å kunne spørre dere!!! Skal ringe de på mandag... klemmmer

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...