Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min jente blir 7 mnd om et par uker. Hun begynner dagen med pupp i senga. Så står vi opp og steller oss. Ca en time senere gir jeg henne 1-1,5 dl grøt. Hun får litt pupp igjen før hun skal sove. Når hun våkner er det mer pupp. Jeg gir henne 100 gr middag som jeg har laget i store mengder og hatt i fryseren. Så er det pupp et par ganger før kveldsgrøten, samme mengde som frokostgrøten. Pupp igjen før jeg legger henne.

Det har hendt hun har fått en liten dæsj grøt mellom frokost og middag. Jeg tror hun kanskje krever mer av det snart.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217627-spisevaner-7-mnd/#findComment-1607248
Del på andre sider

Min jente blir 7 mnd om et par uker. Hun begynner dagen med pupp i senga. Så står vi opp og steller oss. Ca en time senere gir jeg henne 1-1,5 dl grøt. Hun får litt pupp igjen før hun skal sove. Når hun våkner er det mer pupp. Jeg gir henne 100 gr middag som jeg har laget i store mengder og hatt i fryseren. Så er det pupp et par ganger før kveldsgrøten, samme mengde som frokostgrøten. Pupp igjen før jeg legger henne.

Det har hendt hun har fått en liten dæsj grøt mellom frokost og middag. Jeg tror hun kanskje krever mer av det snart.

Glemte å nevne at hun får litt moset eple, pære eller banan også av og til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217627-spisevaner-7-mnd/#findComment-1607252
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...