Gå til innhold

Fra barnemunn ang. farge på bil

Anbefalte innlegg

Mor har vært ute en tur for å kikke på ny bil. Knotten på 5 forlanger rapport, og vil gjerne vite hvilken farge det var på doningen. "Den er mørk, litt sånn blå-lilla" sier mor. Hvorpå guttungen setter opp en gresselig grimase og utbryter: "LILLA?!?!?! For ein fjollete farge på ein bil!"

;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217658-fra-barnemunn-ang-farge-p%C3%A5-bil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

:-)

Og min prinsesse på 5 sa en dag vi var ute og kjørte i min lille snertne (mørkegrønne) bil at "mamma - kan ikke du male bilen din rosa - _værsåsnill_ mamma - det er nesten ingen rosa biler på veien!" wonder why...

Eller et år tidligere (da var det rødt som gjaldt) da pappa'n nylig hadde fått kliss ny, flott, dyr firmabil som var burgunder metalic farget og vi hadde stoppet for å fylle bensin. En gammel holkete knall rød Fiesta hompet opp på siden av oss, og prinsessen sukket henført: "åh pappa, se på den fine bilen - det er den fineste bilen i hele verden, kan ikke vi kjøpe sånn?"

Jada!!

:-)

Og min prinsesse på 5 sa en dag vi var ute og kjørte i min lille snertne (mørkegrønne) bil at "mamma - kan ikke du male bilen din rosa - _værsåsnill_ mamma - det er nesten ingen rosa biler på veien!" wonder why...

Eller et år tidligere (da var det rødt som gjaldt) da pappa'n nylig hadde fått kliss ny, flott, dyr firmabil som var burgunder metalic farget og vi hadde stoppet for å fylle bensin. En gammel holkete knall rød Fiesta hompet opp på siden av oss, og prinsessen sukket henført: "åh pappa, se på den fine bilen - det er den fineste bilen i hele verden, kan ikke vi kjøpe sånn?"

Jada!!

Artig med gullkorn :o) Her kommer et fra 3-åringens munn i går:

Hun har et doktorsett og holdt på med enn sånn som legen lytter på lunger og hjerte med. (kommer ikke på hva det heter). Jeg sa til henne at når hun skal til legen neste gang kan det hende at han lytter på hjertet hennes. "Og på stjerna" svarte hun med en fornøyd mine :-)

Gjest cassoso

Hun har et doktorsett og holdt på med enn sånn som legen lytter på lunger og hjerte med. (kommer ikke på hva det heter). Jeg sa til henne at når hun skal til legen neste gang kan det hende at han lytter på hjertet hennes. "Og på stjerna" svarte hun med en fornøyd mine :-)

ville hun at legen skulle se inn i anus på henne??? pussig.

Annonse

Ehmm... Vi har lilla bil, vi. Grålilla. Og - under over alle under - det var pappaen i huset som foreslo den fargen...

En av enninne mine kjøpte ny bil, knall rød, da guttungen hennes var et par år. Guttungen var råstolt.

'Hvilken farge er det på bilen?' prøvde jeg meg på.

'Opel!'

*Hvisker*: Stetoskop

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...