Gå til innhold

Langvarig magetrøbbel (voksen...)

Anbefalte innlegg

Spør her jeg, selv om poden er frisk igjen. Det er meg selv som er problemet. Før jul fikk vi et snev av virus her, med magesmerter og oppkast på guttungen, og mage- og hodesmerter på meg. Det har liksom ikke gitt seg, og nå har det blusset opp igjen. I går hadde jeg feber, og nå har jeg vondt i magen, ikke skikkelig diare, ikke oppkast, men sånn svak hodepine hele tiden, og uvel og småkvalm følelse.

Er det noen av dere andre voksne som har fått årets omgangssjuke, og som har fått den i sånn langvarig versjon, eller burde jeg kanskje prøve å få time hos legen (som sikkert har ledig i løpet av et par ukers tid.. det er jo et ork bare å prøve å få tak i dem på telefon *sukk*)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217660-langvarig-magetr%C3%B8bbel-voksen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...