Gjest GA Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Åssen rengjør man pc-tastatur? Noe spesielt vaskemiddel eller metode? Det er jo så innmari kronglete! 0 Siter
muriel Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Jeg plukket av alle tastene, støvsugde og vasket med Q-tips. Hele operasjonen tok meg omlag tre kvarter. Deilig med rent tastatur, faen så irriterende at mellomromstasten fungerer dårligere nå. 0 Siter
Gjest Søt ut Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Du får tak i q-tips lignende rensegreier på databutikk vil jeg tro. Jeg fikk slike av min datavenn, så jeg fjerner støv i ny og ne. 0 Siter
tastatomet Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Jeg plukket av alle tastene, støvsugde og vasket med Q-tips. Hele operasjonen tok meg omlag tre kvarter. Deilig med rent tastatur, faen så irriterende at mellomromstasten fungerer dårligere nå. Man kan vippe av overdelene på tastene og putte dem i en pose med huller, f. eks. en slik nettingpose som i hvertfall før fulgte med vaskemiddelpakker for vaskemaskin. Jeg har forsøkt denne lønningen med godt resultat. Jeg tror jeg brukte vaskemiddel for ull, men det husker jeg ikke lenger. Hint: prøv først med dekslet for en tast du bruker sjelden og se om den tåler den foreslåtte behandling. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.