Gå til innhold

Leker bare med jenter

Anbefalte innlegg

Gutten min på 7 år leker bare med jenter på skolen, veldig mange jenter! Guttene har han en litt fiendtlig innstilling overfor, uten at det er noe alvorlig som ligger bak. Han har forresten en guttevenn fra en parallellklassen som han er med av og til.

Jeg hadde jo foretrukket at han ble mer kjent med guttene, men det bør jeg kanskje ikke tenke på siden han virker veldig fornøyd med haremet sitt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217692-leker-bare-med-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke noe galt i det. Jeg lekte nesten bare med gutter da jeg var på samme alder. Hadde ikke noe med at jeg ikke hadde venninner på skolen osv, men det bodde bare gutter rundt der jeg bodde.

Jeg hadde det også motsatt, dvs hadde nesten bare guttevenner. Syns jentene var så ekle mot hverandre. Men etterhvert fikk jeg mange venninner og idag har jeg gode venner av begge kjønn.

• 2 uker senere...

Min gutt på 12 år er nesten bare i lag med jenter(3 stk!). Før var de tre jenter og to gutter i lag, men så flyttet gutten. Jeg synes også det er litt rart, men det viktigste er jo at ungene har noen de er fortrolige med. Å så er det jo ikke feil å venne seg til hvordan jenter skal behandles!! (He he)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...