Gå til innhold

Lange gensere til jenter. Hvor?

Anbefalte innlegg

Syns alle gensere til jenter er så korte i livet! Hvor får man kjøpt genser som går litt godt over rompa? Har en datter som har slitt mye med urinveisinfeksjon og hun trenger å være varm i ryggen. Har kjøpt ulltrøyer men disse er også så korte. Hun er 5 år og jeg har kjøpt store størrelser, men da må en jo bare brette opp så mye på armene. Hun har lang trøye ned i strømpebuksen, men sklir denne opp blir hun lett bar i ryggen.

Noen tips?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217710-lange-gensere-til-jenter-hvor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvor man får kjøpt lange gensere, men det vi "redder" oss på er to ting: Ulltrøyer med singletfasong og hjemmestrikkede "rumpevarmere".

"Rumpevarmerne" er ullbukser som er litt høye i livet og korte i beina, og de bruker de under utedressen så fort det blir dressvær.

Størstejenta vår var veldig plaget med urinveisinfeksjoner en periode, men når vi begynte med dette ble det faktisk helt borte.

Jeg vet ikke hvor man får kjøpt lange gensere, men det vi "redder" oss på er to ting: Ulltrøyer med singletfasong og hjemmestrikkede "rumpevarmere".

"Rumpevarmerne" er ullbukser som er litt høye i livet og korte i beina, og de bruker de under utedressen så fort det blir dressvær.

Størstejenta vår var veldig plaget med urinveisinfeksjoner en periode, men når vi begynte med dette ble det faktisk helt borte.

Hvor får man kjøpt ull-singleter? Har kun ulltrøyer med ermer. Hun bruker nå bomullstrøyer under da disse er så lange at hun kan ha de nedi strømpebuksen. Ellers bruker hun ullbuser og vi har også en sånn ullkortbukse.

Blir bare så oppgitt over at alle disse vanlige genserne skal være så korte.

jaja takk for svar

Annonse

Hvor får man kjøpt ull-singleter? Har kun ulltrøyer med ermer. Hun bruker nå bomullstrøyer under da disse er så lange at hun kan ha de nedi strømpebuksen. Ellers bruker hun ullbuser og vi har også en sånn ullkortbukse.

jaja takk for svar

Vi kjøper singletter på en spesialforetnig for barneklær her i byen, det er altså ikke en kjedebutikk. Men forresten, på Coop i Elverum så jeg slike trøyer - kanskje de har det på Coop sine klesbutikker (der de finnes)?

Mulig det også finnes på sportsforretninger, har aldri sjekka.

Vi kjøper singletter på en spesialforetnig for barneklær her i byen, det er altså ikke en kjedebutikk. Men forresten, på Coop i Elverum så jeg slike trøyer - kanskje de har det på Coop sine klesbutikker (der de finnes)?

Mulig det også finnes på sportsforretninger, har aldri sjekka.

Bor i Oslo jeg...... ;o)

jaja takk for svar

Nøstebarn har singleter, stripet. De er ganske fine!

Annonse

Hvor får man kjøpt ulltruser?

PS bor i Oslo.

Jeg kjøpte på Nøstebarn. De har butikk på Bjølsen, men du får i posten på et par dager dersom du bestiller på nett. Jeg er litt usikker på om de har truser ennå, de har iallefall mamelukker. Her brukes begge deler. Vesla er plaget med urinveiene, men det har blitt bedre etter at hun startet med disse.

Jeg kjøpte på Nøstebarn. De har butikk på Bjølsen, men du får i posten på et par dager dersom du bestiller på nett. Jeg er litt usikker på om de har truser ennå, de har iallefall mamelukker. Her brukes begge deler. Vesla er plaget med urinveiene, men det har blitt bedre etter at hun startet med disse.

Tusen takk for tips!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...