Gjest Sjefen her Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 :-) da må du fortelle meg hva jeg ikke gjør riktig, ellers fortsetter jeg her inne. Du gjør ingenting riktig. 0 Siter
Cumbria Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Siden du har svar på alt, hvordan er det VIRKELIGE livet ditt egentlig? 0 Siter
Gjest stordåsa Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Sikker på at du bare er lilledåsa fortsatt etter så mye sex med en så diger mann? 0 Siter
Gjest Lilledåsa Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Puuuuh *puster lettet ut*, godt å høre. Veldig bra at du følger med i omgangskretsene dine, det hadde vært for jævlig om ikke barnevernet ble koblet inn i denne alvorlige saken her. Hvilken økologisk forretning er det du kjøper matvarene dine i ? her dyrker vi alt selv. kostholdet er forøvrig kjemisk renset for sukker. dvs, junior og litjtuppa får 3 suketter hver på lørdager. det holder syns jeg. 0 Siter
Gjest Lilledåsa Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Sikker på at du bare er lilledåsa fortsatt etter så mye sex med en så diger mann? Håper da det. Men, jeg er meget frigjort hva anngår seksualitet, så jeg hadde nok merket noe annet :-= 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Din søknad om medlemsskap er ikke godkjent. Prøv igjen til neste år. Tror kanskje ikke det er du som bestemmer det. Nei. nå må jeg løpe, litjgutten og lillpia har ønsket fisk og grønnsaker til middag, det er SÅ fornuftige! 0 Siter
Gjest *humre humre* Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 her dyrker vi alt selv. kostholdet er forøvrig kjemisk renset for sukker. dvs, junior og litjtuppa får 3 suketter hver på lørdager. det holder syns jeg. "får 3 suketter hver på lørdager" 0 Siter
mariamamma Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Ja den var god! ;o) Velkommen til hønsegården ;o) 0 Siter
Gjest ginee Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Hvorfor er du så frekk? Er vel heller du som er innlagt tenker jeg. Glemt å ta pillene nå igjen. 0 Siter
zitamor Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Heia! Velkommen skal du være... til galehuset.... ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.