Gå til innhold

Bare for å provosere....

Anbefalte innlegg

Gjest Persille

Jeg jobber 100%, er alenemor, driver barnehage og får i tillegg tid til alt du skriver om!

Huset mitt er rent, jeg har råd til å gjøre det jeg vil, og jeg trivves med livet mitt sånn som det er i dag.

Så mitt spørsmål er; hva bruker du all den ledige tiden din på? Den må du jo nødvendigvis ha siden vi gjør akkurat det samme i løpet av en dag, bortsett fra at jeg jobber 8 timer på en jobb, og et par tre på en annen i tillegg?

Så det så!

Fortsetter under...

• Svar 102
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

7

• favn

4

• ....AV

3

• Tweetybilla

3

Gjest M.Angelica

Så fint at barna dine har det bra, ingenting er bedre en det. Jeg jobber selv 100% og kunne ikke tenkt meg noe annet - men jeg får fint tid til å bake boller og gjøre ting med jenta mi :-)

Turnus er en fin ting! Jeg har ofte fri i uka og får tid til mye kos. Når jeg jobber kveld er det pappan som får tid til kos. Det kan vel ikke bli så mye bedre :-))

Tenk ¨på meg da, jeg jobber 0% og baker ikke boller!

Hva skal det bli av meg??

*knis*

=D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...