Gå til innhold

Stikkpille Paracet, og så driter han! ....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kom tabletten ut? Dytt den i så fall inn igjen.. Lite trolig at den kan ha løst seg opp på så kort tid, men noe paracet har han nok fått i seg!

Tviler på at han har fått noe særlig i seg, selv om det suges fortere opp i slimhinnene.

Gjest sansara

Kom tabletten ut? Dytt den i så fall inn igjen.. Lite trolig at den kan ha løst seg opp på så kort tid, men noe paracet har han nok fått i seg!

Hei og takk for svar.

Jeg prøvde å grave litt i det som kom ut med en pinsett. Dessverre har jeg en ekstremt utviklet luktesans for tiden. Er gravid i 7.måned skjønner du.... :o) Jeg kunne ikke se en hel tablett, men mange små deler. I og med at han er 12kg + gir jeg ham 250 mg. Siden jeg tror at noe har løst seg opp, gav jeg ham en ny på 125 mg for å være sikker på at jeg ikke gir ham for mye.

Hvor stor skade kan skje om den skulle ha løst seg opp i 1.omgang og begynt å virke. Jeg ventet en hel time før jeg gav på nytt og målte før jeg gav, da var ikke feberen gått noe ned fra utgangspunktet.

Åh, håper jeg ikke gjorde noe galt nå....

Annonse

Hei og takk for svar.

Jeg prøvde å grave litt i det som kom ut med en pinsett. Dessverre har jeg en ekstremt utviklet luktesans for tiden. Er gravid i 7.måned skjønner du.... :o) Jeg kunne ikke se en hel tablett, men mange små deler. I og med at han er 12kg + gir jeg ham 250 mg. Siden jeg tror at noe har løst seg opp, gav jeg ham en ny på 125 mg for å være sikker på at jeg ikke gir ham for mye.

Hvor stor skade kan skje om den skulle ha løst seg opp i 1.omgang og begynt å virke. Jeg ventet en hel time før jeg gav på nytt og målte før jeg gav, da var ikke feberen gått noe ned fra utgangspunktet.

Beklager sent svar.... Det går nok bra! Det skal ganske stor dose paracet til for å gi skade, og du har ikke vært i nærheten av det! :-)

Hei og takk for svar.

Slapp av, dette går helt bra! Selv om den var smuldret, har han ikke rukket å absorbere noe særlig. Det hadde gått helt fint om han hadde fått 375 mg som en engangsdose også, selv om det ikke er å anbefale. Man skal opp i enda høyere doser før det blir leverskade.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...