Gjest reisende Skrevet 12. mars 2001 Del Skrevet 12. mars 2001 Fikk for ca 3 uker siden problemer med oeret. Det startet aa "surkle" i det (vanskelig aa forklare hvordan egentlig), ogg det verket i perioder. Andre ganger bare "stakk" det med jevne mellomrom. Hadde litt feber en dag. Vet ikke hvor mye, men hadde en hvilepuls paa ca 90-95. Det som egentlig bekymret meg, var vel egentlig at hoerselen virket daarligere, som om jeg hadde bomull i oeret. Saa jeg kontaktet SOS Internatinal(de har en klinikk i Hanoi). I resepsjonen sa de det hoertest ut som en liten infeksjon og anbefalte meg aa ta en konsultasjon. Men dette kostet 65 usd, saa jeg sa jeg heller ville ta kontakt om jeg fikk hoey feber, eller om oeret ble verre. Det skjedde ikke, og sakte men sikkert ble oeret bedre. Dette skjedde for tre uker siden, og naa er problemet dukket opp igjen. Symptomene er egentlig noeyaktig de samme, men tror ikke jeg har feber naa. Men hoerselen virker nedsatt. Jeg reiser i morgen til Saigon, der de ogsaa har en SOS- klinikk. Jeg reisr ikke hjem til Norge foer i mai. Etter Saigon reiser jeg til Cambodia. Jeg er litt usikker paa hvordan legesitusjonen er der. Boer jeg kontakte lege, eller avvente sitasjonen? 65 usd er jo selvsagt mye penger for en backpacker som meg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/21774-problermer-med-oeret-vietnam/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niels Erik Landmark, Lege Skrevet 15. mars 2001 Del Skrevet 15. mars 2001 Jeg er enig i diagnosen.Alle symptomer stemmer godt overens med en ytre øregangsinfeksjon som vel bør behandles.Jeg ville vel tro at du er forsikret og de pengene får du igjen.En annen ting er at et dårlig øre vel kan ødelegge deler av turen din ville jeg tro.God bedring. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/21774-problermer-med-oeret-vietnam/#findComment-94961 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.