Gå til innhold

Husker dere bjørnen Colargol ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjett om jeg husker! Og gjett om jeg har prøvd å få NRK til å sende i reprise, nå som jeg selv har barn.

Vet ikke om LPene er gitt ut på CDer, men selve tittelkuttet (heldigvis originalen) er på Tidenes Beste barneplate (1'ern).

Det er en dobbel-CD. Den første har mange go'biter fra gamledager (Pippi, Titten Tei, Julius, Tyddyen min mfl.) CD 2 er mer nåtids barneTV-musikk

Gi lyd hvis du finner hele på CD, da ;o)

Takker for raske svar!, skal si fra hvis jeg finner'n, men det er vel heller tvilsomt ut fra svarene her samt søk på nettet.

Synd at Colargol har gått tapt i tiden, husker litt lite av hva den handlet om, kanskje den er blitt politisk ukorrekt nå ?:-)

Annonse

Takker for raske svar!, skal si fra hvis jeg finner'n, men det er vel heller tvilsomt ut fra svarene her samt søk på nettet.

Synd at Colargol har gått tapt i tiden, husker litt lite av hva den handlet om, kanskje den er blitt politisk ukorrekt nå ?:-)

Du kan også høre etter på antikvariater om de har den gamle LP'en.

Du kan få overført sangene fra LP til MP3, forutsatt at du har en platespiller da, og de rette ledningene. :-)

Hm, ja:-) Må finne platene først (på loftet i barndomshjemmet, kastet, ødelagt??), må kjøpe platespiller og de rette ledningene, samt MP3.

Annonse

Send mail til NRK og etterlys Colargol. Kanskje de har serien liggende, og sender hvis det er stor nok etterspørsel?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...