Gå til innhold

Husker dere bjørnen Colargol ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest labolina

Så klart jeg husker Colargol, hadde tilogmed Colargol-tapet på barnerommet mitt :-) (Noe som ikke var så moro da jeg kom i tenårene he-he...Mange store plakater av Rob Lowe, Ralph Macchio (?) og hva de nå het prøvde etterhvert å skjule alle Colargolene...

Har også en liten Colargol i hardplast som ungene har arvet, men kan ikke akkurat påstå at de har lekt mye med den.

Så klart jeg husker Colargol, hadde tilogmed Colargol-tapet på barnerommet mitt :-) (Noe som ikke var så moro da jeg kom i tenårene he-he...Mange store plakater av Rob Lowe, Ralph Macchio (?) og hva de nå het prøvde etterhvert å skjule alle Colargolene...

Har også en liten Colargol i hardplast som ungene har arvet, men kan ikke akkurat påstå at de har lekt mye med den.

He-he, Ralph Macchio!:-) Husker ham ja, så ut som 14-åring selv om han egentlig var 40.

Åååååååå - colargol! *sukk*

Husker heller ikke annet enn hvordan bjørnen så ut, også sangen da...

Ne, husker lite jeg også, men kom på at en av platene handlet om at han satt i et romskip. Og så hadde han fuglenebb og sa "kvitt-kvitt" og snakket om fuglekongen vår.

*mimre*

Annonse

ja, og skulle gjerne ha sett/hørt det igjen.

Kom det aldri i reprise?

Hvorfor ble det tatt av programmet?

Var det noe politisk i det?

*husker ingenting annet enn sangen...*

Tror bare den forsvant i glemselen, liksom. Mye god BarneTv som ikke kommer tilbake. Hva med Pompel og Pilt f.eks.? Fantastisk BarneTV, selv om alle på "vår alder" husker den som kjempeskummel.Eller de dukkene,

han som snakket norsk-amerikansk, Mister Nelson et-eller annet, husker du ham ?

*mimre*

Ne, husker lite jeg også, men kom på at en av platene handlet om at han satt i et romskip. Og så hadde han fuglenebb og sa "kvitt-kvitt" og snakket om fuglekongen vår.

*mimre*

Hehe - når du sier det så husker jeg også det! Hadde vært gøy å sett det igjen, men barna mine hadde muligens bare himlet med øynene....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...