Gå til innhold

8 måneders babyer og mat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen mener at barn under ett år ikke skal ha fiskeprodukter. Hva som er "rett" er jeg ikke sikker på. Leverpostei ( i alle fall stabburets) inneholder ansjos.

mvh

Oj, gjør den det???????? Da har vi syndet her, for vi har fått beskjed om at vesla ikke skal ha fisk....

Annonse

Gjest Calóni

Hva er barneleverpostei? Mente du ikke den gule fra stabburet?

Hum..nå kjenner jeg at jeg beveger meg inn i ukjent land her..Finnes det ikke sånn annen barneleverpostei, da? Den grønne boksen? Mener den er allergisikker iallfall, selv om det kanskje ikke er barneleverpostei likevel :)

Oj, gjør den det???????? Da har vi syndet her, for vi har fått beskjed om at vesla ikke skal ha fisk....

Vet du, min mor er bl.a. allergisk mot all fisk unntatt laks. Det skal mikroskopiske mengde til av maten hun ikke tåler, før hun blir syk.

Men leverpostei kan hun spise godt av.

:0)

Annonse

Noen mener at barn under ett år ikke skal ha fiskeprodukter. Hva som er "rett" er jeg ikke sikker på. Leverpostei ( i alle fall stabburets) inneholder ansjos.

mvh

Ja, det har jeg også hørt. Men hvorfor det??

Gutten vår på 17 mnd har hele tiden vært dårlig å spise. Men fisk spiste han og vi ga han det før han var året. Jeg sa til helsesøstra at det må da være bedre at han spiser fisk enn at han nesten ikke får i seg mat. Hun var helt enig. Tror det er hysteri at de ikke skal ha fisk før de er året. Fisk er jo sunt?!

Hum..nå kjenner jeg at jeg beveger meg inn i ukjent land her..Finnes det ikke sånn annen barneleverpostei, da? Den grønne boksen? Mener den er allergisikker iallfall, selv om det kanskje ikke er barneleverpostei likevel :)

Skal sjekke ut nærmere når jeg er på butikken!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...