Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har så problemer med å finne varme gode votter til min 3 åring. vi bor på vestlandet så de må tåler litt fuktig snø:) bestilte noen fra ullvatten, har ikke tatt de i bruk ennå, synes de ser så breie ut - litt ufasong. noen som har erfaring med disse vottene? fikk anbefalt noen votter her på dol, de heter hestra eller noe lignede (de er i barnehagen, så jeg kan ikke se navnet) de er kjempe gode.så takk til den som anbefalte de.

Skrevet

Finnes ikke bedre nei :-).

Vi har brukt Hestra-vottene til store og små i mange år nå, er kjempefornøyde.

Skrevet

Jeg har ikke erfaring med Hestra, men har hatt Ullvatten til barn i den alderen. Det gjør ikke noe om vottene er litt romslige, strikken holder dem på plass. Sønnen min likte i hvert fall de vottene godt og de holdt ham varm. Vi brukte mest den korte modellen.

Gjest Elextra
Skrevet

Ullvåtten-våttene er kjempegode, det har vært de beste vi har prøvd. De er både varme, sitter godt på og er enkle å ta av og på.

Skrevet

Finnes ikke bedre nei :-).

Vi har brukt Hestra-vottene til store og små i mange år nå, er kjempefornøyde.

Hva slags butikker har Hestra-votter? Passer disse også for små toårs- hender?

Gjest blomsterløk
Skrevet

Enig med deg ang. Hestra-votten. Det er den desidert beste votten vi har hatt.

Personalet i barnehagen skryter også veldig av Hestra- vottene til guttungen. Han er alltid varm og god på hendene når han kommer inn etter en lang økt ute. Og det er det langtfra alle barna som er.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Hestra selges iallefall på intersport her hjemme.

Her hadde de iallefall str. 3 år på vottene.

Skrevet

Skal sjekkes ut! Takk!

Skrevet

Har ullvatten til 2-åringen, beste vi har prøvd hittil. Men vi kjøpte en str mindre pga små hender, tror det var lurt.

Hestra-votter skal jeg notere meg...

:-)

Skrevet

Skal sjekkes ut! Takk!

Finnes i str 2 år, jeg skal faktisk akkurat bort å bytte et par vi har fått som er for små....

Skrevet

Finnes i str 2 år, jeg skal faktisk akkurat bort å bytte et par vi har fått som er for små....

HVIS jeg finner Hestra-votter - hva slags størrelse burde jeg kjøpe til ungene? De er snart 2 år, snart 5 år og snart 7 år.

Skrevet

HVIS jeg finner Hestra-votter - hva slags størrelse burde jeg kjøpe til ungene? De er snart 2 år, snart 5 år og snart 7 år.

Det kommer jo litt an på str på hendene. Mine unger har ganske små hender, og bruker str 3 år og 6 år (de er 4 og 6,5 år gml)

Vottene er grisedyre, men de er gode. Vi har et par som har vært i bruk hver vinter i 4 år nå...

Jeg hadde tatt med hendene i butikken! Evt fått med byttelapp.

Skrevet

Hestra har egne modeller for 1- og 2-års hender. Glidelåsen er på siden, slik at det skal være enklere å få tommen på plass. Har ikke prøvd de selv, men ser veldig smart ut.

De fleste sportsbutikker fører Hestra.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Min 4-åring bruker str. 5 år i Hestra-votten.

Men den vil helt sikkert passe en vinter til.

En annen ting med Hestra-votten vi har er at den er veldig enkel å vaske og tørke.

Foret i den typen vi har er løst, så vi kan bare ta ut foret og vaske de hver for seg, eller kun vaske yttervotten. Og de tørker veldig raskt.

Skrevet

Bruker mye ullvatten til min 3-åring. Det er str. 3 år hun har og de passer kjempefint.

Skrevet

Hjelp! Hvilken Hestravott snakker vi om?

http://www.hestragloves.com/content.dows?area=4&gloveID=6

Tuuuusen takk!

Mvh

De som heter Baby Zip er de som passer best til de minste barna (1-2 år), ellers er det litt etter smak og behag om man vil ha lange eller korte, foret med fleece eller med ull, evt. om man vil ha løstagbart for (absolutt å anbefale hva gjelder tørking).

Husker ikke hva våre heter.

Skrevet

De hadde de ikke på Intersport her iKristiansand :-( Var ute nå i lunsjpausen. Heller ikke på Røff%tøff.

Kjedelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...