Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I hvilken butikk har du kjøpt dem? Intersport her i Kristiansand hadde dem ikke...

da jeg leste om Hestra vottene her på dol, var jeg innom så mange sportsbutikker uten å finne vottene. en butikk hadde de, men bare til voksne. fant barne str på en G sport i Haugesund, de kostet kr249,-. beste barne vottene vi har hatt.

Annonse

Enig med deg ang. Hestra-votten. Det er den desidert beste votten vi har hatt.

Personalet i barnehagen skryter også veldig av Hestra- vottene til guttungen. Han er alltid varm og god på hendene når han kommer inn etter en lang økt ute. Og det er det langtfra alle barna som er.

Hvor kjøper dere Hestra-votten?

Har brukt Gullik og Troll i flere år (ca kr 300,-), men nå sist kjøpte jeg et par på Cubus til halve prisen, og de er kjempegode! Tynne, ullforete med fin passform.Vi har hatt en veldig våt vinter her nordpå, først de siste dagene at det er blitt antydning til vinter og snø.

Har aldri brukt Ullvatten pga merkelig fasong.

Har brukt Gullik og Troll i flere år (ca kr 300,-), men nå sist kjøpte jeg et par på Cubus til halve prisen, og de er kjempegode! Tynne, ullforete med fin passform.Vi har hatt en veldig våt vinter her nordpå, først de siste dagene at det er blitt antydning til vinter og snø.

Har aldri brukt Ullvatten pga merkelig fasong.

Mine to eldste har også hatt et par hver fra Cubus som har vært kjempegode! Kjøpte de vel for et par år siden. Sikkert de samme som du tenker på. Vet du om de selger dem ennå?

Hvis ikke jeg får tak i Hestra, skal jeg jammen prøve å få tak i et par til minstemor fra Cubus!

Annonse

Mine to eldste har også hatt et par hver fra Cubus som har vært kjempegode! Kjøpte de vel for et par år siden. Sikkert de samme som du tenker på. Vet du om de selger dem ennå?

Hvis ikke jeg får tak i Hestra, skal jeg jammen prøve å få tak i et par til minstemor fra Cubus!

Husker ikke merket, men de var ensfargete røde eller blå med et refleksbånd på skrå. Lang "arm", som kan trekkes langt opp. Ser akkurat ut som Gullik sine, og materialet er det samme. Helt supre.

Husker ikke merket, men de var ensfargete røde eller blå med et refleksbånd på skrå. Lang "arm", som kan trekkes langt opp. Ser akkurat ut som Gullik sine, og materialet er det samme. Helt supre.

Det var det du spurte om, ja: Kjøpte dem for noen få uker siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...