Gå til innhold

Abandonment ad - Kina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå ble jeg litt nysgjerrig. Hva er abandonment ad?

Abandonment ad eller finding ad er små annonser som settes inn i aviser i Kina for å etterlyse forlatte barns biologiske foreldre. Det er en del av det kinesiske myndigheter gjør før de kan frigjøre et barn for adopsjon.

Vi fikk vårt andre barns finding ad i dag (vi har brukt Brian Stuy begge gangene). Det er et fotografi av annonsen som stod i en avis. Det var bilde på denne annonsen (det var det ikke på vår eldste datters fra 2001), og der er hun under 2 måneder gammel. Det er ganske kornete, men vi ser at det er henne.

Vi bestilte oversettelse også, og i annonsen stod det navn, kjønn, fødselsdato og funndato, samt at "hun har et firkantet ansikt og lite hår i pannen". Vi fikk også et bilde av hele avissiden og det er ca. 140 slike finding ads på den avissiden, alle med bilder. Og vi fikk datoen for når hennes finding ad var i avisen, da hun var drøye 2 måneder gammel.

Det er fint å ha siden vi ikke har mye på våre barn før vi fikk dem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217828-abandonment-ad-kina/#findComment-1612704
Del på andre sider

Annonse

Nå ble jeg litt nysgjerrig. Hva er abandonment ad?

Jeg er ikke Kina-søker, men tar sjansen på å svare siden du ikke har fått andre svar ennå. Såvidt jeg har forstått blir det i Kina søkt etter foreldrene til barna gjennom en annonse i avisen, og dette er en del av prosedyren før barnet kan være aktuelt for adopsjon. Det det dreier seg om her er altså å få en kopi av den annonsen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217828-abandonment-ad-kina/#findComment-1612786
Del på andre sider

Jeg er ikke Kina-søker, men tar sjansen på å svare siden du ikke har fått andre svar ennå. Såvidt jeg har forstått blir det i Kina søkt etter foreldrene til barna gjennom en annonse i avisen, og dette er en del av prosedyren før barnet kan være aktuelt for adopsjon. Det det dreier seg om her er altså å få en kopi av den annonsen.

Eh... her skjedde det noe rart, da mitt innlegg kom så jeg jo også at du allerede hadde fått et svar. Ja, ja, bedre ett ekstra enn ingen... ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217828-abandonment-ad-kina/#findComment-1612788
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...