Gå til innhold

En engel av en svigermor

Anbefalte innlegg

Jepp - det er verken ironisk eller sarkastisk ment, men faktisk slik det er. Min svigermor bruker sin fridag fra jobben til å passe våre to syke barn som ikke kan være i bhg. Mannen min er i utlandet, jeg var hjemme i går med et sykt barn, og hun tar dagens økt nå som begge er syke - og så kommer mannen min hjem i kveld.

Hun har sagt jeg kan bli så lenge jeg vil, hun ordner opp. (og det gjør hun virkelig!)

Jeg har veldig lyst til å kjøpe med noe hjem til henne i ettermiddag. Hun fortjener virkelig en oppmerksomhet. Forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217863-en-engel-av-en-svigermor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det aller viktigste er at du lar henne få høre det du har fortalt oss.

Du kan evt. supplere med noe du vet hun vil kose seg med når hun kommer hjem: Vin, tulipaner, god te / kaffe, parfymerivarer eller en god bok. Du får velge ut fra hvordan hun er, du som kjenner henne.

Annonse

Blomster? God konfekt? En deilig bodylotion? Og selvfølgelig en god klem og et varmt "tusen takk!!" :-)

Har også en sånn engel av en svigermor som stiller opp på fridager (hun jobber turnus). Hun har tatt både sykedager og planleggingsdager. Og innimellom tar hun Bella ut av barnehagen bare for kosen sin skyld. Hun er verd sin vekt i gull :-)

Gjest sol etter regn

Jeg tror det aller viktigste er at du lar henne få høre det du har fortalt oss.

Du kan evt. supplere med noe du vet hun vil kose seg med når hun kommer hjem: Vin, tulipaner, god te / kaffe, parfymerivarer eller en god bok. Du får velge ut fra hvordan hun er, du som kjenner henne.

Helt enig med deg!! Ingenting varmer så mye som oppriktige, takknemlige ord - og med en (liten) ting attpå, blir det hele nok veldig bra! :)

Jeg har også ei slik flott svigermor! Selv om noen her sikkert kan huske at vihar hatt våre feider, så kan jeg ikke annet enn å skryte av henne, jeg heller!

når hun har sittet barnevakt/har hatt ungene, pleier jeg å kjøpe noe hun selv har nevnt, ved andre anledninger, at hun har lyst på/trenger. Blomster er alltid hyggelig for svigermødre å få, og hvis du i tillegg lager et personlig kort, med et lite vers inni, vedder jeg på at hun kommer til å skjønne at du setter STOR pris på henne!;-)

Jeg gjorde det sjøl i høst, og da kom hun hjem til oss, og omfavnet meg!;-) Vi tok en liten prat ang det som hadde irritert meg, og siden har vi levd lykkelige side om side! Håper bare at det varer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...