Gå til innhold

Skallerup klit - luksusrom eller standard?

Anbefalte innlegg

Takk til dere som foreslo Skallerup klit som feriested i Damnark! :-)

Reisen er bestilt, men så oppsto et dilemma........hva er egentlig forskjellen på standardrom og luksusrom?? Vi skal jo bo der en uke, og har lyst til å ha det litt ekstra bra. Men er det verdt pengene å gå opp til luksusstanard?

Hvis noen har erfaring med rommene, så hadde jeg satt pris på å få litt tilbakemelding! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217877-skallerup-klit-luksusrom-eller-standard/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kornblomst1365380874

Vi har kun leid hytte når vi har hvert der og da har vi alltid valgt luksus standard.

Da har vi bodd godt og hatt god plass.

Regner med at det samme gjelder med valg av rom. Men får du ikke info ved å se på bildene da? Regner med at de kan vise til hva slags standard du betaler for.

Vi har kun leid hytte når vi har hvert der og da har vi alltid valgt luksus standard.

Da har vi bodd godt og hatt god plass.

Regner med at det samme gjelder med valg av rom. Men får du ikke info ved å se på bildene da? Regner med at de kan vise til hva slags standard du betaler for.

På bildene virker det som om standarden er ganske lik, og at størrelsen er eneste forskjell. Og da er jo ikke "luksusbegrepet" så godt, egentlig, synes jeg :-). Ser for meg at man bør få litt ekstra hvis man skal betale 2000 mer for en ukes opphold. Bedre beliggenhet på området, kanskje også...

Vi har vært på Skallerup Klit flere ganger, og vi har alltid bodd i luksushytte. Vi har valgt denne typen hytte pga. at vi har reist flere generasjoner sammen - og har vært opptil 9 personer i samme hytte - så da har vi måttet velge den aller største hytten. Men slik jeg har forstått at opplegget deres virker, så er det ikke så mye som skiller standarden på vanlige hytter og luksushytter. I de store luksushyttene som vi har leid, er det boblebad, sauna og mikrobølgeovn, og det er veldig høyt under taket og dermed virker hytten ekstra stor og luftig. Men ellers tror jeg standarden og beliggenheten er noenlunde lik - vi var i alle fall på besøk hos noen i "vanlig" hytte en gang, og de hadde det også kjempefint!

Lykke til med oppholdet - dere får det helt sikkert supert der uansett hvilken hytte dere velger! God ferie!

Hilsen fra ei som fikk lyst til å dra til Danmark

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...