Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei, jeg er en gutt på 18 år og i flere år nå så har jeg hatt det vanskelig i hjemmet. jeg har altid tenkt at vis jeg bare kunne få en kjæreste så ville ting bli bedre og jeg kunne klart og oppføre meg bedre. Men alle jenter som jeg har vært forelsket i har sagt nei til meg:(. nå er det en jente som er naboen min som jeg egentlig ikke har kjent så godt selvom vi har vært naboer i flere år, men for et halvt år siden så havna vi i samme klasse på videregående skole, og vær gang jeg er sammen med henne så smelter jeg helt bort. vi er venner nå heldigvis, men jeg vet at vi aldri kan bli sammen:(. det har hun sakt. det er en liten stund siden nå men jeg kommer ikke over henne:(. vær gang jeg ser henne så blir jeg lei meg for at det aldri kan bli noe mer, og når hun morer seg med andre gutter så blir jeg nedfor :(, men jeg kan jo ikke nekte henne og ha det gøy for min skyld. Men jeg er så sliten av og altid bli sakt nei til + at familien min har det vanskelig nå, pengeproblemer, krangling, osv. Men jeg har aldri hatt noen kjæreste og jeg føler meg så alene og lite lik av jenter :(. vær så snill hjelp meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217900-jeg-er-sliten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For det første tror jeg du vil få flere svar på forum for psykiatri.

Men, hvordan ser du for deg at vi kan hjelpe?

Det er vanskelig å være i tenårene. Det vet vi som har vært gjennom dem.

Man ser på alle andre, og synes "alle" er mer vellykket og mer lykkelig enn det man er selv. Men realiteten er at de aller, aller fleste sliter med svarte tanker om seg selv.

Du har aldri hatt kjæreste. Hvorfor ikke? Er det jentenes feil? Kan det være at du virker litt for desperat slik at du skremmer jentene?

Vi jenter liker ikke at gutta virker alt for interessert. Sånn passe er best. Men akkurat hva det er, det vet jeg ikke. Det varierer fra gutt til gutt, og fra jente til jente.

Det er vel akkurat det som gjør det så vanskelig på sjekkemarkedet - man vet aldri hva som er passe.

Jeg synes du skal prøve å slappe av. Tenke litt gjennom hvorfor det er så viktig for deg å ha kjæreste. (Ja, jeg vet det er koselig, men tenk litt videre.)

Kanskje det kan være greit å være den gutten jentene vil være venn med. Det er som regel de gutta som får de greieste jentene!

Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217900-jeg-er-sliten/#findComment-1611978
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...