Gå til innhold

I morgen feirer vi bursdag.....

Anbefalte innlegg

Hurra i morgen feirer vi 2 års dag her hjemme. Gleder oss masse. Faktisk så forstår vesla også at hun blir 2 år. HUn forteller det til alle hun treffer, og foteller at hun skal ha "lokoladekake"....Det er favoritten her i huset sammen med muffins.Spesiell dag i morgen - det er ikke "bare" 2 års dag Det er vår første bursdag her hjemme, men vi var heldige og fikk feire 1 års dag sammen i Bogota:-) i fjor.

Tiden går altfor fort, og for ikke mange dagene siden begynte jeg å jobbe igjen...oppskrytte greier den jobben gitt:-)

Men men vesla koser seg hjemme hos pappa, og om noen dager starter hun hos dagmammaen sin.

En god helg til alle her inne på DOL. Lykke til alle dere som venter.........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217936-i-morgen-feirer-vi-bursdag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med toårs-dag. Ja det er noe spesielt med den første bursdagen hjemme:-)

Var det et bilde av godjenta i avisa i dag? Jeg og mannen min satt akkurat og studerte ei skjønn lita tøtte i lokalavisa i dag, hun ble også to år. Så absolutt ut til å kunne være fra Colombia, så da slo det meg akkurat nå at hun kanskje var din.

Kos dere masse med lokoladekake og det som hører til!

Annonse

Gratulerer så mye med toårs-dag. Ja det er noe spesielt med den første bursdagen hjemme:-)

Var det et bilde av godjenta i avisa i dag? Jeg og mannen min satt akkurat og studerte ei skjønn lita tøtte i lokalavisa i dag, hun ble også to år. Så absolutt ut til å kunne være fra Colombia, så da slo det meg akkurat nå at hun kanskje var din.

Kos dere masse med lokoladekake og det som hører til!

Hun er min ja........

2 bilder av henne til og med, og så hadde de skrevet feil på navnet på det ene bildet.....a\en var borte. Var ei lita frøken som var meget stolt over å være i avisa. Hun har også vært det en gang før, og da tok hun avisen hver morgen for å finne seg selv i lang tid etterpå.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...