Gå til innhold

Hvordan få bort merker etter sklimatte i badekaret?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er plasterfjerner?

Eh...noe du kjøper på apoteket som er flott til å fjerne rester etter plaster med. Det er nok en slags alkoholoppløsning tror jeg. Fungerer kjempefint til å fjerne ting som har vært limt fast. Men jeg vet ikke om emaljen på badekaret kan gå i samme slengen.

Plasterfjerner koster veldig lite, og er kjekt å ha i huset.

Annonse

Eh...noe du kjøper på apoteket som er flott til å fjerne rester etter plaster med. Det er nok en slags alkoholoppløsning tror jeg. Fungerer kjempefint til å fjerne ting som har vært limt fast. Men jeg vet ikke om emaljen på badekaret kan gå i samme slengen.

Plasterfjerner koster veldig lite, og er kjekt å ha i huset.

Mne hvis huden tåler det, burde vel strengt tatt emaljen tåle det også? ;-)

;-)

En annen ting det er supert til er å ta vekk prislapp-merker på saker og ting. Det er ikke alle merkelapper som går enkelt av...

Et lite tips bare.

Rødsprit gjør samme nytten, om du skulle gå tom for plasterfjerner og har rødsprit i huset. :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...