Gå til innhold

en stille kveld på dol

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest sunnhordland

Vel, Idol har vel fenget mest ikveld.

Nå begynner det snart igjen, med resultater.

Etterpå er det Thomas og Harald i Senkveld...så det blir lite dol på meg ikveld.

Ol er ihvertfall ikke noe jeg skal se på!

JIPPI!! Vivian og Ørjan vant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gjest M.Angelica

Som lurulf skrev til meg:

"Nå skal jeg se åpningsermoninen til DOL"

Den syntes jeg var utrolig bra! Sorry lurulf at jeg gjentar det her, håper du ikke har noe i mot det :)

Men det hadde vært veldig bra med åpningsermoni for DOL! "Her har vi de på småbarnsforum. Ser ut som de har fått ungene til å sove i kveld... " Etc etc.. :P

Som lurulf skrev til meg:

"Nå skal jeg se åpningsermoninen til DOL"

Den syntes jeg var utrolig bra! Sorry lurulf at jeg gjentar det her, håper du ikke har noe i mot det :)

Men det hadde vært veldig bra med åpningsermoni for DOL! "Her har vi de på småbarnsforum. Ser ut som de har fått ungene til å sove i kveld... " Etc etc.. :P

For ikke å snakke om de på seksualforum; Her går det så det spruter.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...