Gå til innhold

Dårlig mor?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

6

• Rhea Silvia

5

• bb71

4

• Dorthe

2

Mulig det er mitt innlegg ang votter som satte deg på tanken?!

Når poden fryser fingerne av seg med alt annet av votter jeg har prøvd, så er jeg villig til å sette himmel og jord i bevegelse for å få tak i noen som andre har god erfaring med.

Vi bruker ull under Trolldressen også... ;-)

Funker dine valg for deg og dine barn så hvorfor bry seg med hva vi andre styrer med!

Du er sikkert ikke noe dårlig mor, det er det ikke merket på vottene som avgjør!!

Hilsen

Hehe, ja, det var det innlegget som gav meg dårlig samvittighet, ja ;-)

Jeg er ikke den som blander meg inn i andres valg i tide og utide. Jeg skjønte bare for sent at jeg sikkert tråkket noen på tærne... Mitt mål var bare å finne ut av om jeg var direkte uansvarlig eller ikke :-)

Gjest Fenrisulven

Hehe, ja, det var det innlegget som gav meg dårlig samvittighet, ja ;-)

Jeg er ikke den som blander meg inn i andres valg i tide og utide. Jeg skjønte bare for sent at jeg sikkert tråkket noen på tærne... Mitt mål var bare å finne ut av om jeg var direkte uansvarlig eller ikke :-)

En ting er hvertfall sikkert, du har ikke tråkket meg på tærne!

Skal mer til en som så;-)

Mvh

Barnet mitt har en reimadress og en Spar Kjøp-dress som brukes om hverandre. Hun har aldri blitt våt eller kald med noen av de dressene. Eneste er at reimadressen kanskje har noe bedre passform.

Og jeg har to sett ullundertøy som jeg bruker på henne hvis det er kaldt. Men når de er til vask, så trer jeg på henne bomull.

Votter fra Spar Kjøp til kr 49,-.

Hun lever i beste velgående, og er sjelden syk! :o)

Annonse

Tenåringsdatteren min har aldri bebreidet meg at hun ikke hadde ullundertøy, Reimadress eller Hestravotter.

Og i den alderen mangler det ikke på bebreidelser, for å si det sånn...

Men ingen av mine unger har hatt lett for å fryse.

Godt :-)

Min femåring er egentlig en frossenpinn, men hun løper så fælt utendørs at da svetter hun alltid...

Inne fryser hun når hun sitter ved bordet for å spise. Er muligens eneste gangen hun sitter rolig ;-)

Den eldste klager støtt og stadig over at det er varmt... Hun er akkurat som pappaen, mens jeg er den som fryser veldig fort!

Godt :-)

Min femåring er egentlig en frossenpinn, men hun løper så fælt utendørs at da svetter hun alltid...

Inne fryser hun når hun sitter ved bordet for å spise. Er muligens eneste gangen hun sitter rolig ;-)

Den eldste klager støtt og stadig over at det er varmt... Hun er akkurat som pappaen, mens jeg er den som fryser veldig fort!

"En ullgenser er noe du har på deg når moren din fryser"

* gammelt jungelordtak *

Gjest KariKruskakli

Jeg har lagt merke til at småbarnsmødrene er svært merkebevisst her inne.

Selv har jeg ikke peiling på hva Reimadress eller hva det nå heter er for noe.

Jeg vil ikke at ungene skal fryse og de har ullundertøy, men aner ikke hva slags merke det er.

Merker er jeg null interesert i, og tenk, jeg føler meg ikke som dårlig mor av den grunn:)

Det eneste som er opptatt av merker hos oss er 15-åringen.

Barnet mitt har en reimadress og en Spar Kjøp-dress som brukes om hverandre. Hun har aldri blitt våt eller kald med noen av de dressene. Eneste er at reimadressen kanskje har noe bedre passform.

Og jeg har to sett ullundertøy som jeg bruker på henne hvis det er kaldt. Men når de er til vask, så trer jeg på henne bomull.

Votter fra Spar Kjøp til kr 49,-.

Hun lever i beste velgående, og er sjelden syk! :o)

Hørs omtrent ut som mine unger det :-)

Gjest tovemette

Jeg vil ikke at ungene skal fryse og de har ullundertøy, men aner ikke hva slags merke det er.

Merker er jeg null interesert i, og tenk, jeg føler meg ikke som dårlig mor av den grunn:)

De fleste her inne har barna som statussymbol.

Hehe, jeg har egentlig (takket være dol?) endel peiling på merkeklær for barn, men med tre unger skal det ikke mye til før man blir blakk..

Den ene reimadressen vi har her i huset er den eneste dressen full av lappinger. Skjønner at vi sikkert har vært en smule uheldige....

Annonse

Man burde ikke bli hysterisk ang. påkledning. Men når barn som skal på skiskole dukker opp i bomullsstrømpebukse, da lurer jeg på hva som foregår i hodet på foreldrene den dagen.

Hva er i veien med det da? Kan være varmt nok det, alt etter hvor varmblodige barna er det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...