Gå til innhold

Nå har vi bestilt overnatting i...

Anbefalte innlegg

...Astrid Lindgrens verden! Jeg gleder meg sånn til sommeren! Tenkte at det var lurt å være tidlig ute for å få en fin hytte ved parken der. Er det noen av dere som har vært der? Vi skal dit i juli, det blir sikkert en del køer, men pytt...Vi skal bruke våren til å lese oss opp på Lindgren-klassikere. Nå har jeg nettopp lest ferdig "Brødrene Løvehjerte" for jentungen på snart 7. Hun har vært gjennom både "Mio min mio", "Marikken", Ronja og Pippi. Skal prøve meg på Karlson på taket for 4 1/2 åringen, og Emil, selvsagt. Så får vi spe på med filmene.

Jeg elsker Astrid Lindgrens bøker, hun hadde virkelig fortjent en Nobel-pris....

Vi har bestilt hytte m dusj; samt frokost i Linas kjøkken. Noen som vet hvordan det er?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218089-n%C3%A5-har-vi-bestilt-overnatting-i/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jentungen1365380808

Vi var der i fjor. Vi hadde campingvogn, så jeg vet ikke hvordan hyttene er, men campingplassen var fin (ikke så glad i dusjene, men...). Vi hadde med oss ei jente på 12 som storkoste seg. Hadde 2-dagersbillett til parken, så vi kunne gå ut og inn som vi ville (campingplassen ligger på andre sida av veien, men det er undergang). Du må ha minst to dager i parken, for det skjer mange ting samtidig, og også ting som ikke står i programmet. Vi spiste pastabuffet på Lottas Køk, anbefales! Og Abbes kringler er kjempegode. God tur!

Kan jeg få spørre om pris for herligheten? Gjerne med reise og hele pakka! Det blir sikkert kjempefint!

Pris for hytte m dusj 4 personer, 2 netter m froskost på Linas kök: 3410,- Inngangsbilett til parken for alle i 2 dager er inkludert. Ikke for dyrt, synes jeg.

Hytte uten dusj var ca. 1000 kr billigere, tror jeg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...