Luska Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Ble tipset om å melde meg inn i Pluss Tid på Lilleborg sine nettsider: http://www.lilleborg.no. Så det har jeg gjort nå. Det er gratis, og man får et medlemsblad fire ganger i året, samt vareprøver etc. Visstnok en del ålreite konkurranser også. Man kan også melde inn barna sine. Tenkte jeg ville dele det med dere! ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Er det ikke en begrensning på ett medlemsskap pr. husstand? Men barna kan bli med i Solidox-klubben eller hva det nå heter ja. 0 Siter
Luska Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 Er det ikke en begrensning på ett medlemsskap pr. husstand? Men barna kan bli med i Solidox-klubben eller hva det nå heter ja. Mulig det. Har ikke lest så nøye. Bare meldte oss inn, jeg. Greit med alt som er gratis! ) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Er det ikke en begrensning på ett medlemsskap pr. husstand? Men barna kan bli med i Solidox-klubben eller hva det nå heter ja. Alle barn mellom 3-10 år kunne bli medlem i kids klub. Men i pluss-tid (eller hva det het) kan det kun være 1 medlem pr. husstand. 0 Siter
Torv Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Hm...ikke enig. Det er jo bare reklame, reklame, reklame og reklame. Og noen bittesmå prøvetuber. :0) 0 Siter
Luska Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 Hm...ikke enig. Det er jo bare reklame, reklame, reklame og reklame. Og noen bittesmå prøvetuber. :0) Ok, jeg ble bare tipsa og ville prøve det. Syns det er litt moro med vareprøver jeg da. ) 0 Siter
Gjest får bladet Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Hm...ikke enig. Det er jo bare reklame, reklame, reklame og reklame. Og noen bittesmå prøvetuber. :0) De er greie å ha med på reise! 0 Siter
org Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Anbefales på det varmeste! Koselig blad og nyttige små vareprøver. 0 Siter
puttelull Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Mulig det. Har ikke lest så nøye. Bare meldte oss inn, jeg. Greit med alt som er gratis! ) enig i det! Du bør også prøve www.http://gjerrigknark.no Mye kult der og! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Du melder vel ikke barna inn i plusstid? det er vel solidox klubben deres du mener. Er medlem selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.