Gå til innhold

Hva gjør vi nå?

Anbefalte innlegg

Min sønn er ni år, og han tisser i sengen nesten hver natt. Han var tørr i mer enn et år, fra han var syv til åtte år gammel. Men nå er vi tilbake til minst fem-seks våte netter i uken.

Han tisser aldri mer enn en gang løpet av natten,men våkner ikke om sengen er våt.I fjor sommer skrev legen ut resept på minirin 0,1 mg tab. Vi fikk beskjed om å gi en til to tabletter hver kveld. En tab hadde liten effekt,mens to førte til færre våte netter. Problemet er at vi ikke fikk disse tab. på blå resept,men måtte betale 300.- for 30 stykker.I tillegg såmåtte vi få ny resept to ganger i mnd.Spurte legen hva som bør gjøres videre, hun svarte at hun visste lite om det, jeg ønsket meg trusealarm,men legen vet ikke hvor vi får den.Sønnen vår har ikke blitt utredet for sengevætingen,legen rekvirerte blodprøver i forhold til vitaminer ogmineraler++ vet ikke helt hva annet, alt var bramed prøvene. Jeg kunne godt tenkte meg en henvisning til urolog, burde vi det? Det er på tide at gutten får hjelp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218352-hva-gj%C3%B8r-vi-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...