Gjest undrende mor i dag Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 dattera mi fortalte at hun oppdaget en kul bak den ene brystvorta i går mårrest. Den er ikke øm. Jeg blir helt dårlig av alt som har med slikt å gjøre og klarer ikke å kjenne. Min første tanke er at det er hormonene og naturlig del av utviklingen, men ville den ikke vært øm da? 0 Siter
edlih Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Kulen er nok en naturlig del av utviklinga. Etterhvert vil hun nok også bli øm i det området. Sånn er det på veien til å bli en dame :-) 0 Siter
Gjest undrende mor i dag Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Kulen er nok en naturlig del av utviklinga. Etterhvert vil hun nok også bli øm i det området. Sånn er det på veien til å bli en dame :-) Men er det normalt at det begynner så tidlig som i åtte års alderen. Selv mener jeg at jeg fikk endringer i elleve tolv års alderen. 0 Siter
tiliti Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Men er det normalt at det begynner så tidlig som i åtte års alderen. Selv mener jeg at jeg fikk endringer i elleve tolv års alderen. Det har visst flyttet seg 2-3 år i snitt bare gjennom den siste tiden, men man opererer ofte med 9 år som en grense. En lege/barnelege kan eventuelt være behjelpelig med å undersøke ting som forventet slutthøyde etc for å finne ut om puberteten bør utsettes. http://www.doktoronline.no/wacms/search/search3.wa2?_cmd=search&count=100&search=tidlig+pubertet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.