Gå til innhold

Sånne reisearmbånd :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest nomademamma

Vil bare si at jeg har veldig god erfaring med de armbåndene som du har fått link til her.

Var på 4 ukers ferie i sommer, badet hver dag i svømmebasseng og havet. måtte skifte en gang, pga slitasje, ellers ingen problemer. De satt godt, og var ikke ubehagelige.

De er litt grelle i fargen, men det er litt av poenget at de skal synes

Jeg valgte å skrive navnet på barnet på, selv om noen anbefaler å ikke gjøre det. Det stod barnets navn, mom: tlf og dad: tlf.

Tekst kan du velge selv.

Gjest Persille

Jeg brukte fra Travelsafety da vi var i Australia nå, og skrev også navnet til Billa på.

Dette fordi hun ikke skjønner engelsk, og at det kanskje ville være tryggere for henne om de kunne navnet hennes.

Og så innprentet jeg at dersom hun ikke fant meg, så skulle hun vise armbåndet til en voksen dame - og så kom hun til å ringe mamma så vi fant hverandre igjen :)

Hun viste armbåndet til alle vi møtte, for hun synes det var så fint - knallgrønt :)

Annonse

Vil bare si at jeg har veldig god erfaring med de armbåndene som du har fått link til her.

Var på 4 ukers ferie i sommer, badet hver dag i svømmebasseng og havet. måtte skifte en gang, pga slitasje, ellers ingen problemer. De satt godt, og var ikke ubehagelige.

De er litt grelle i fargen, men det er litt av poenget at de skal synes

Jeg valgte å skrive navnet på barnet på, selv om noen anbefaler å ikke gjøre det. Det stod barnets navn, mom: tlf og dad: tlf.

Tekst kan du velge selv.

Våre var ikke vanntette. Bestilte fra Kidlink (tror jeg det var), og disse ble uleselige når de hadde vært i vann (dvs. hele tida i syden).

Våre var ikke vanntette. Bestilte fra Kidlink (tror jeg det var), og disse ble uleselige når de hadde vært i vann (dvs. hele tida i syden).

Heisann!

Kan det stemme at disse båndene var fra Securitag? Gule med påtrykket noe tekst?

Vi prøvde dem først, men teksten løste seg opp i vann. Vi har også prøvd de fra Travel Safety som er helt glimrende.

Heisann!

Kan det stemme at disse båndene var fra Securitag? Gule med påtrykket noe tekst?

Vi prøvde dem først, men teksten løste seg opp i vann. Vi har også prøvd de fra Travel Safety som er helt glimrende.

Nei, våre var ikke fra Securitag. Mener ganske bestemt de var fra Kidlink.

Burde kanskje ha klaga på dem, men det ble ikke gjort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...