Gå til innhold

Jippi! (svelg) 5 års bursdag!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest egentlig søt og barneglad

Flere enn meg som blir svett av barnebursdag? Har dere gode tips på organisering av lek på slike dager?

Foreldre er ofte med, skulle ønske noen bare satte barna av på trappa. Men har mistanke om at de elsker servering og noen gode slarvetimer!

Noen innspill??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218391-jippi-svelg-5-%C3%A5rs-bursdag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svett ja! Både her og der, dvs ha q-tips klar når de har reist. Haha, neida. Det trenger ikke være så ille, det blir verre med økende alder.

Flasketuten peker på engasjerer mange. Stiv heks (musikk spiller , og når den stoppes må alle stå stille) Bro bro brille er også artig. Ellers så kan du ha hvit papirduk som de kan dekorere? Hør med ditt barn, det er sikkert lurt.

Lykke til med selskapet ;)

Har ikke så mange forslag til deg, da alle våre bursdager har hatt frileik. Har aldri organisert noe som helst foruten utpakking gaver.

Barna stortrives med å få leke seg med podens leker (ikke gavene)

Med i år vurderes det sterkt å ha utebursdag om en 3 ukers tid. Da er planen å brenne bål i hagen, grille pølser på spyd, varm kakao og kald drikke og sjokoladekake varmet over bålet (nam-nam)

Da kan det hende at det blir noe organisert vinterlek.

Men imotsetning til deg, er jeg glad for de foreldrene som kommer.

For det første tar de litt ansvar for egne barn, og så synes jeg det er hyggelig å bli kjent med andre foreldre.

Lykke til med fin bursdag :0)

Mvh

Gjest sofie35

Her var det 5års feiring i helga. 9 jenter var det og det gikk så greit. De var her fra kl. 13 - 15. Da de kom lekte de litt, så laget vi mat. Jeg delte pitabrød i 2, så fikk alle lage hver sin "minipizza" og det var veldig populært.

Så var det tid for "flasketuten peker på". Den den pekte på skulle gi gaven sin og så så alle på mens bursdagsbarnet pakket opp.

Etterpå var det kake/gele/godterispising, mer leking og tilslutt fisking.

Vips så var kl. 15.00 og de ble hentet en etter en. Var ikke sliten engang, gikk overraskende greit synes jeg.

Annonse

Samme her :)

Det gjør jeg også. Det er bare det at min datter ikke lar meg få reise.. Og jeg ser meg dermed nødt til å bli der en stund evnt. hele selskapet ellers så må jeg ta med meg jentungen hjem igjen.

De vi har vært hos har forståelse for dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...