Gå til innhold

60-årsgave til min mor.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja - vi hadde nylig en 70-års-dag i familien (sprek dame), og vi ga gavekort på valgfri behandling på et studio der de har både aromaterapi, fotbehandling osv. - alskens forskjellige behandlinger å velge i blant. Gavekortet puttet vi opp i en blomsteroppsats.

En vellykket gave :-)

Annonse

Gjest KariKruskakli

Vi fire søsken gav 500kr hver.

Hun fikk betalt fotpleie av naboen sin, og det snakker hun om enda!! (halvt år siden) Det satte ho veldig veldig pris på. Det var første gang for ho det, men blir nok flere :)

Tja, jeg vet ikke om det finnes noen fotpleie i hjembygda mi engang.

Tenkte på et gavekort fra banken.

Gjest kanskje det er et tips ?

Mamsen og en gjeng dro til Syden i 14 dager da hun og noen venninner fylte 60 år.

Hun hadde over lengere tid snakket om å pusse opp gangene sine. Dagen etter at de dro startet vi oppussingen. Malte gangene og interiøret + at vi la nytt belegg på gulvene.

DET var glad dame det da de kom hjem :o), alt falt i god smak.

Vi er tre søsken, og vi la ut 1600 hver + arbeidet.

Tja, jeg vet ikke om det finnes noen fotpleie i hjembygda mi engang.

Tenkte på et gavekort fra banken.

Søk på gulesider.no - kanskje du blir overrasket.

På småsteder så er det ofte slike tilbud enten i tilknytning til eldresenter/legesenter, treningssenter, eller små-salonger som gjerne drives hjemmefra. Men på gulesider.no er nok de aller fleste oppført.

Gjest Elextra

Mamsen og en gjeng dro til Syden i 14 dager da hun og noen venninner fylte 60 år.

Hun hadde over lengere tid snakket om å pusse opp gangene sine. Dagen etter at de dro startet vi oppussingen. Malte gangene og interiøret + at vi la nytt belegg på gulvene.

Det var litt av gave :).

Annonse

Gjest KariKruskakli

Skulle gjerne ha funnet på noe slikt.

Men alle vi søskenene har over 50 mil å kjøre til foreldrene våre, og det blir litt for langt for ei helg nå på vinteren.

Vi har blitt enig om å ha en feiring til våren.

Vi har tenkt på mye forskjellig. Vi har bl annet et sted i utlandet og tenkte å betale tur for dem dit.

Men det som er litt vanskelig med foredrene mine er at de helst bare vil bruke all ferien i bobilen sin.

Varmere strøk frister dem ikke.

Svigerfar fyllte 60 år i går. Vi gikk i sammen hele familien og sender han og svigermor til Svalbard i juni.

Eventuelt kan man sende svigerfar til syden og svigermor til Svalbard.... ;-)

For alt man vet kan det jo hende han hadde foretrukket det *muahaha*

Gjest KariKruskakli

Svigerfar fyllte 60 år i går. Vi gikk i sammen hele familien og sender han og svigermor til Svalbard i juni.

Å, Svaldbard overgår alt av turer jeg har vært på.

Helt fantastisk nydelig å kjøre rundt på snøskuter der og nyte naturen og det spesielle lyset.

Jeg skal tilbake dit en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...